skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 15 juni

Kategori: Allmänt

Nu mina vänner, är det inte långt kvar till semestern :)
Jag jobbar 3 dagar till och sen är jag, med gott samvete ledig i fem veckor!

Mitt hem luktar av lasagnen som är i ugnen, men min huvudvärk, som det känns som om jag haft för evigt, vill inte ge sig, och gör mig inte särskilt hungrig egentligen. Men äta bör man, annars dör man, äter gör man, ändå dör man.
Så sant som det är sagt.
Har haft en "jag-är-så-trött-idag-att-jag-bara-tänker-springa-runt-i-boxer-och-linne-och-bara-glo-på-film-dag"-idag.
Så jag har kollat Transformers. Och det var bra mkt bättre än den där skumma drömmen jag hade för någon vecka sedan. Nu kollar jag in Grey's anatomi. Har satt in Donnie Darko i dvd och tänkte kolla när jag är klar här och har hämtat mat.

Men jag måste ju bara erkänna en pinsam sak, som jag insett först nu. Kollade Batman filmerna i helgen, dom nya med Christian Bale. Och jag är stor fan av skådisen Gary Oldman. Älskar hans "Dracula". Inte för att jag egentligen sett så jäkla mkt med honom kanske, men jag gillar honom, Dracula, Red Riding Hood, Harry Potter. Och så, missar jag honom totalt i Batman filmerna. Det är ju inte så att han inte har en ledande roll, jag bara... Kände inte igen honom... Jag kände igen honom direkt som Dracula, men med lite mustasch och ett par glasögon, så missade jag honom helt.
Haha.
Pinsamt för en som säger sig gilla film och skådespelare! Haha.

Nej nu är maten klart, och jag måste nog ta en huvudvärkstablett om jag ska överleva kvällen.

Tre dagar till, sen blir det stor städning här hemma och semester, som jag ska njuta av!
Hoppas bara min bok kommer snart, jag börjar få abstinens!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: