skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 6 augusti

Kategori: Allmänt

Jag lyckades hålla mig vaken den stunden jag behövde här om dagen.
Men hade obehagliga drömmar sen. Det var krig, inget bra, och helt plötsligt var där en massa Transformers som hjälpte oss. Inga söta som Bumblebee eller Optimus. Nej dom var läskiga, men dom hjälpte oss.
Det blev en konstigt dröm från allt mellan Hungerspelen, Transformers och verklighet. Läskigt.

Vecka har flutit på. Min rygg har börjar göra sig till känna igen, så ibland får man huka sig som en 90 åring.
Jag har kolla in Smurfarna, LadyLovelyLocks och I am number Four. Och nu kollar jag Millenium-triologin igen. Dom enda, enligt mig, bra svenska filmerna. Jag läste ut den sista boken jag har hemma av VA serien igår, så nu måste jag vänta i 10 dagar innan jag får hem den sista, så jag känner mig rastlös. Men jag har ju en hel påse med böcker i garderoben, så det borde inte bli några problem.
Ljusfesten igår, Ängelholms vis att tacka för sommaren. Men jag gick inte ner. Orkade inte, så jag kollade film istället :D Och nu är jag ledig i helgen, så nu ska jag ta det lungt. Har bestämt mig för att ha en lugn dag idag.

Igår fick jag nog det mest charmanta erbjudande jag någonsin varit med om. En farbror på jobb, verkade tycka att det var konstigt, att jag vid snart 25 års ålder, inte har någon man i mitt liv och inga barn. Men jag sa att jag var nöjd med katten. Då lovade han mig att han kunde hjälpa mig med insemination, som han då skulle stå för.
Men visst är det väl kärlek va??!! :D Haha! Jag skrattade så jag höll på att dö.

Jo tiderna förändras, ganska mkt.

Nu ska jag försöka fixa med en överraskning till min lillasyster och kolla på Luftslottet som sprängdes och önska att jag vore lika cool som Noomi Rapace :)

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: