skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 19 augusti

Kategori: Allmänt

Nu mina vänner.... ÄR DET SEMESTER!!!!

Nu är jag ledig i 5 veckor. Och det ska bli så skönt, och det kommer att gå så fort :) Haha
Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, filmer eller tv-spels maraton?!?

Idag har iallafall varit en väldigt produktiv dag. Jag har städat ut alla mina skåp, städat ugnen och frostat av frysen och haft mig rejält. Tvättat har jag också hunnit med, men jag får fortsätta imorgon. Körde iväg en sväng och handlade med lillasyster innan, så några timmar försvann där.

Men gud vad man känner sig duktig när man gjort allt detta, imorgon ska jag omorganisera bland mina filmer, så alla får plats, det är ju en ständigt växande process.

I natt blir det att sova på soffan eftersom jag inte hann ren bädda och städa som sagt, vill ju inte lägga sig skitig i en ren säng liksom.

Så nu sitter jag och njuter av Resident Evil: Apocalypse på kanal 1. Dom visar Röd Drake på trean, och vem kan egentligen motstå Sir Anthony Hopkins när han är som bäst. Och inte för att glömma Edward Norton, naminam! Men jag kände för lite riktigt kärlek ikväll. R E 2 är ju faktiskt, enligt mig, det bäste av dom, eller jaa, svårt, den och Afterlife.
Nina visade mig just en trailer till Underworld 4. Den verkar också riktigt bra. Mkt bra filmer som kommer.

Nu har jag också planerat in lite träffar med folk. Ska träffa Mickis och hennes lilla Emil på tisdag, Mia och hennes änglar på torsdag. Ska försöka få in en träff i Halmstad också, så jag får se hur lilla Asma bor också ju :) Har ju lovat henne hur länge som helst nu, men vi vet ju alla hur bra jag är på det där... Ehum..

Nej om jag skulle bädda upp soffan, dra fram en rejält täcke, för det är fasen vad kallt det är och blåser gör det.
Njuta av lite Nemesis och sen ta vid imorgon där jag slutar idag.
Jag måste ju göra klart lillasyster överraskning också ;)

Ohh, jag har så mkt kul att se fram emot! Jag ska nog fira med lite 8 bitars Nintendo när jag är klar med allt imorgon!!!
God kväll mina vänner!

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Men glöm nu inte mig :(

    2011-08-20 | 23:36:47

Kommentera inlägget här: