skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 5 april

Kategori: Allmänt

Jag fryser, för jag är trött. Och så mår jag sådär kass igen, precis som jag gjort flera kvällar innan.
Jag har en dålig känsla i magen. Ni vet den där magkänslan (kanske inte alla har den förresten), men som har en bra förmåga av "varna" en, när något är på gång. Jag har alltid litat på min magkänsla, och vill väl också tro att det gjort mig rättvisa många gånger. Jag har iallafall haft en "känsla" sen igår, men jag kan inte sätta finger på det. Och känslan har aldrig suttit i så länge. Den brukar gå över, när jag kommit på vad jag glömt, om något hänt eller liknande.

Nej. Jag litar på min magkänsla, och just nu känns det inte bra. Om jag bara kunde komma på vad det betyder..

Nu är min bil verkligen självmordsbenägen. Bror lånade den igår, och i förrgår började den "klicka" konstigt. Men igår slog den slint. Den hackar och har sig. Precis som om den "kippar efter luft". Den dör så fort man försöker gasa. Så man vågar knappt röra pedalen. Jaja, dör den, så dör den. Då får vi bara hoppas att jag kan hitta en billig cykel, tills jag vet hur mkt jag får tillbaka på skatten.

Alltså, jag måste bara få prata om den underbara programmet, Fenomen på kanal 5. Jag hoppas att jag inte är den enda som tittar på det?!?! Uri Geller är sten cool, och jag har alltid gillar när man kan "lura" hjärnan. Det är allt från svävande fjädrar, till att dom "planterar" tankar och idéer i huvudet på folk. Skedar som böjer sig och klockor som börjar fungera. Så jävla coolt! Har ni inte sett det, rekommenderar jag er verkligen att göra det, om man gillar sånt ju.

Jag är sugen på bio. Men det kommer en del bra filmer som ska ses nu. Är lite sugen på den amerikanska versionen av "Låt den rätte komma in". För den svenska sög verkligen. Boken är skit bra, men filmen var så pinsamt kass.

Men det kommer ju Water for Elephants, (som jag ska se med mamma). Är rätt sugen på Red Riding Hood också, och World Invasion, Battle Los Angeles. Den ska jag nog locka med Ted på :D
Och snart får jag hem Tron Legacy och Harry Potter i filmsamlingen (som, när jag uppdaterade den här om dagen, nu består av 305 filmer och 14 boxar, av olika slag. Me like :D )


Jaha, ikväll är det Desperate Housewives igen.
Jag måste nog gå och ta en huvudvärkstablett, vira in mig i en film och elda värmeljus utav bara faaasen om jag ska överleva denna kvällen.
Vad gör ni ikväll kids?
Pussen, kramen, klappen!

Bara en liten parantes:
"Frida har alltså tingat fen Flora, den röda. Nu är det alltså Fina och Aurora kvar?! Jenny får nästan vara Aurora nu, när hon är så fin"

Postat av: Frida H
Hahaha.. ska vi då försöka sy en klänning till Jenny? ;) "

"Jag vill ha den blåååååå!"

---------------------------
Äsh, eftersom annonsen togs bort, tog jag bort länken.
Det var iallafall en Polo, precis lagom till mig, både storleksmässigt och kostnadsmässigt.
Varför kan man inte få skattepengarna nu för?!

Kommentarer

  • Frida H säger:

    ROSA!!!!!!!!!!



    Jag vill också se bio. Jag ska faktiskt gå själv, när jag är barnledig någon gång.

    2011-04-05 | 21:51:05
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: