skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 13 april

Kategori: Allmänt

Jaha, då har jag jobbat och inte orkar skriva sedan sist.
Det har hänt mkt, och ändå inte, men med mitt liv jämfört, så har det hänt mkt.
Jag har jobbat, ätit ute med Jenny och Jim, varit på Torstens, 2ggr :O

Jag är liksom aldrig ute och fikar, men nu var jag på Torstens två dagar på rad. Först då med Jenny och Jim efter maten, (i torsdags då) och i fredags fikade jag med Therese och Asma. Så jäkla trevligt. Sen försvann vi hem till Tess och där bara försvann timmarna.. Haha, som vanligt. Sen var det Väla med Ted i lördags. Och gissa om det gjorde ont i själen när Ted berättade att dom tagit bort Skivlagret... :(  Det var ju en av mina favorit affärer där. Huh... Nåja, jag köpte en ny väckarklocka, en som med projektor. Så jag inte behöver slå ner allt i hyllan när jag ska se vad klockan är, utan bara trycker på en knapp. Väldigt smidigt tycker jag.
Sen var jag iallafall hos mamma på kvällen, kom hem sen där också. Jenny stackar´n ringde mitt i natten och kom inte hem, så hon kom och sov här. Så det har varit sena kvällar hela helgen.
Och så missade jag Fenomen för jag hämtade lillasyster på stationen. Och som vanligt är ju tågen aldrig i tid!!

Men jag insåg i kväll, att jag saknar min lillasyster. Hon har dessutom en present till mig :D Jag ska se om hon har tid att träffa sin hagga till syster någon dag.
Ska på bio med mamma på lördag. Och så ska jag någon dag bjuda in mig till Cindy, för hon har godare Chai latte än dom på Torstens :D

Jag har sån jävla klåda i min höger hand. I handflatan. Och handen är svullen. Gaah! Tok!
Jag har iallafall varit duktig idag, jag har putsat fönster, tvättat och bytt gardiner i vardagsrummet. Och nu är jag ny badad, har precis lagt i Harry Potter i dvd:n och ska nu mysa.
Imorgon är det jobb igen, och förhoppningsvis, får jag en "lugnare" helg denna gången :D

Hur är ser era liv ut?
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: