skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 16 april

Kategori: Allmänt

Jag ligger fortfarande i sängen. Och jag gillar´t :P
Det är ju för fasen lördag, och jag har insett hur mkt jag uppskattar min säng :)
Har läst en del och tittat lite tv nu, (för det bör kanske tilläggas att jag varit vaken sedan halv 8) och nu tog jag fram datorn då då. Blev lite sugen på att spela Mahjong :D Tufft.

Ikväll blir det bio då, med mamma. Annars har jag inte mkt planerat. Ska köra lillasyster imorgon, till farfar. Vi får tydligen låna storebrors bil (chock!!!!) eftersom min.. ja, jag vet inte ens vad jag ska säga om den ens.
Shit, så är det påsk nästa vecka också. Huuuh. Jag ska jobba hela påsken, kan lika gärna tjäna extra pengar eftersom den ändå bara är påsk.

Åh, det ringer typ aldrig på hemma hos mig, om det inte är Jehovas eller andra Jesus dyrkar typer, och då underviker jag att öppna. Men så i förrgår, stod där 2 små killar, och då kunde jag inte skita i att öppna. Den ena ville sälja majblommor och så hade han nog sin lillebror med sig. Typisk att man aldrig har pengar hemma då ju. Haha, dom började kela med Troll och prata lite istället, killen var lika glad för det. Då blir man så glad. Minns själv när jag sålde. En kille i min klass, var en av dom som sålde mest i hela sverige (man kan undra hus fasen han lyckades med det i lilla ängelholm) och fick åka och träffa drottningen. Woho! Haha, nåja, vi var med i tidningen 3 år på rad iallafall.

Nähä, om jag skulle göra något vettigt, som att hoppa i duschen och sen göra min i ordning, ska ju med bio med mor som sagt. Och jag bjuder på kåldolmar hemma hos mamma :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: