skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

When the children cry

Kategori: Allmänt

Little child
Dry your crying eyes
How can I explain
The fear you feel inside
´cause you were born
Into this evil world
Where man is killing man
and no one knows just why

What have we begun
Just look what we have done
All that we destroyed
You must build again

When the children cry
Let them know we tried
´cause when the children sing
Then the new world begins


Nu har jag haft semester i lite mer än 2 veckor, alltså halva tiden... typ...
Har precis städat av kattlådan, gett det lilla monstret mat och vatten. Så, nu har jag varit duktig.
Har också kollat alla X-men filmer (finally.....) Har ju bara haft dom i ett år, utan att se dom. Massa kändisar var där med också ju. Jisses, ibland är det pinsamt vad mkt man missar.
Vilket leder mig till, att dom som inte sett Spartacus, håll ögonen öppna. Dom kommer sända det på kanal 6 nu i höst/vinter, antar jag. Åhhhh, kärlek!!!
Ett måste helt enkelt! Snygga halvnakna män, massa snusk och en hel del blod, kan det blir bättre!?!? :D

Vet ni vad jag gjorde här om kvällen? Umgick med Jenny... och drack vin!!! Hör och häpna mina vänner! Jaa, det är sant. Bella drack vin! Woho! Hade en trevlig pratstund. Sen drog vi till nya IKEA i fredags. Inhandlades en massa ljus. Och nu har jag inte plats för allt. Så jag har funderingar över att köpa något lite, "bänk-aktigt" att ha i hallen, så jag kan dumpa av lite grejer där, så jag har plats med lite mer i vardagsrummet. Eller också kanske jag ska sätta upp mig på en 2:a? Nåja, jag trivs här, så det ska nog fasen gå det med.
Träffade Cindy igår. Kollade Vampyrer suger. Haha, sjukt säger jag bara.

Nåväl, nåväl kids.
Kände för en ny South Park gubbe idag.
Såhär ser alltså jag ut idag, oduschad, (dom hade ingen "oborstat-hår" bild), svullen och dreglandes framför tv:n/filmerna med en massa granna karlar i :D


 

Så.... God kväll mate :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: