skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The Piper Never Dies

Kategori: Allmänt

Come and fly away with me
And your eyes are gonna see it all
And sleep with the fire - do you feel me
Go obtain divinity, be the one you wanna be
And don't be afraid to give in

And ride into the shadows
The piper never dies, never dies
Ride into the shadows
The piper never dies, never dies

Jaha, då var det onsdag igen.
Har ni lyckats hitta några favoriter i idol än? Jag gillar han Jay Smith (?), från helsingborg. Hoppas han går vidare. Sen var där hon... Linda tror jag hon hette, tatuerad, röd hårig, kom från dalarna men sjöng i malmö. Henne gillade jag.
Det är nu det börja bli spännande, och gissa då vem som jobbar på fredag kväll när det avgörs?! Nåja
Får hålla ett ordentligt öga nu istället.

Nu har jag alltså snart haft 5 veckors semester redan. Shit.
Som min bror jag igår, (åkte med honom till markaryd igår kväll för han skulle hämta grejer) snart är det jul!! Gah. Man hinner inte riktigt med.
Vi satt och pratade om allt möjligt i bilen. Allt från hur många av hans vänner jag varit tillsammans med till när jag hittade breven från Jimmy i min låda. Mjo, tiden går fort.

Btw, Cindy, boktips. Fallen Ängel av Becca Fitzpatrick. En ganska lättläst bok på 280 sidor, men den var rätt bra faktiskt.
Håller på att läsa Twilight på engelska. (Jag vet, jag vet. Vampyrer, och hon som sa att hon var trött på dom) Men det är bra att träna engelskan också.
Sen har jag Sookie böckerna att läsa också, men dom är på svenska.

Nu är det snart lön igen, och räkningarna ska betalas. Känns som om man har mer än vanligt.
Och jag känner bara för att göra av med en massa pengar redan, men det går ju inte riktigt om man inte ha några..

Nej, jag borde verkligen göra något åt den där kycklingfilé jag tog ut igår. Blev ju inte att jag åt den då. Var med syster hon käftis. Dom drog hennes visdomstand.. ehum....

Sen bara försvann dagen och det har den gjort idag med. Förstår ni mitt dilemma?! Jag hatar att laga mat. Jag får fan skaffa mig en kock. Det kommer aldrig bli någon reda med det annars. Mina framtida barn kommer att svälta ihjäl.
Äsh.

 

Jag har ett skit bra upplägg på vad jag skulle skriva innan, men eftersom mitt kuk, satans, jävla, skit (nej men ursäkta språket) mobila bredband bara dummar sig hela tiden. Om du bara RÅKAR dra ut modemet, EN MILLIMETER kan du inte bara koppla upp dig igen. Neeeeeeeeeeeej då, du måste starta om datorfanskapet också!
Satans jävla skit dator!

Bara så ni vet, jag ska Resident Evil... igen.... på söndag. Med lillebror.
Där var ju några bajsa-på-sig-moments, och jag kommer älska varenda minut av det!
Så det så!

Åt helvete med denna datorn nu!


(efter att för ANDRA GÅNGEN startat om datorn nu)

 

Okej, nu ska jag göra mat. Sen ska lägga rätt alla papper, kolla efter hur det ser ut med försäkringarna för mitt lilla monster, förbereda för imorgon. Tvätt och städ dag. Kan ju vara skönt att ha det gjort nu när jag börjar jobba på fredag. Sen är det fullt ös igen. Funderar på att ta ut semester i början på nästa år igen, som jag gjorde detta åren. Men nu simmar jag ut på allt annat. Nej. Jag ju sån Uncel Bens sås hemma. Thai curry. Tror jag ska slänga ner kyckling där!

Woho, något kan jag göra!
Åter igen.
Åt helevete med denna datorn nu!

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Tack, jag ska prova den! Kramar

    2010-09-28 | 09:52:34

Kommentera inlägget här: