skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The morning after

Kategori: Allmänt

I just had a dream
She was by the riverside
Alone and dressed in white
Paling in the cold
Walking on the icy face
On memories of glory days

Carry on

Carry on
Meet me on the other side
Once the mourning after turns to day

Alltså... Grattis på födelsedagen Cindy och Caroline :D

Vet ni, nu är jag trött på detta.
Det finns två (egentligen tre, men jag kommer inte på vad det tredje är för tillfället, så jobbigt är det) grejer som verkligen, verkligen retar mig på tv.
Ni vet den fruktansvärda kavli-reklamen. Den som började med ungen som började dansa, som man sen gjorde om till knuttar, gamla tanter, ungdomar! När ska dom ge upp den fattiga reklamen?!?! Inse att det var rolig en gång, men ju mer dom kör den, ju mer självmordbenägna blir vi andra... Gaaaah! Jag hatar den.

Och det andra är hur långt tid innan dom börjar visa reklam för kommande program. Vet inte om alla gör det, men kanal tre gör det. Typ som den jäkla "ensam mamma söker", dom började visa reklamen innan jag gick på semester, och nu är man redan trött på skiten. Inte för jag skulle glo på det iallafall, men ändå. Tröttsamt.

Nu kom jag förresten på vad det tredje är (på tal om tröttsamt liksom)... Svenska "hmmm" fruar, KYSS MIG I RÖVEN!

Nu har dom fan kommit med något så pinsamt som skånefruar, och new york fruar, eller vad fan det är. "Jag hatar socar, och det gör mina hundar också..... Bara så ni vet". Men snälla, vem bryr sig?!?!?! Jag är nog fan hellre fattig än och lägga ut mig som dumma idioter på tv som dom gör. Jisses!!

 

Nej nu ska jag inte trötta er med det mer. Jag behöver egentligen lite tips. Jag har fortfarande en del böcker hemma, men har ju (precis som alla andra 14 åringar) snöat in på allt med vampyrer. Jag vill ha lite tips på vad man mer kan läsa. Håller på med Harry Potter nu, men är snart färdig.. Så gärna tips..

Har också fått för mig att jag måste köpa en bänk eller hylla att ha i hallen. Jag har verkligen inte plats egentligen, men jag kan inte få tanken ur huvudet. Så jag ska kolla in IKEAs hemsida lite, och se. För jag kommer köpa något. Blir liksom lite manisk när jag fått för mig något. Jobbigt. Jag borde nog verkligen bara sätta upp mig på en större lägenhet. Men o andra sidan, vem säger att det är fel på compact living?! :D

Jag borde verkligen ta tag i mitt liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: