skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Outside

Kategori: Allmänt

I’m on the outside
I’m looking in
I can see through you
See your true colors
Cause inside you’re ugly
You’re Ugly like me
I can see through you
See to the real you


Ungdomsminnen. Mjo...
Nåja, tisdag. Vilket för oss till att jag överlevde min första helg efter semestern. Men ibland skulle man önska lite mer uppskattning för vad man gör på jobbet. Man har varit borta i 5 veckor, och ändå kan dom vara sura och elaka.
Jag är annars nöjd med mitt jobb, märk nöjd. Det finns alltid någon som är bättre, men jag orkar inte ta tag i det just nu. Jag har ett jobb.

Jag har sprungit, nej nu ljög jag, jag har legat i soffan eller sängen större delen av dagen i boxer och linne. Jag har så onnnnt i min arm! Kvittar hur jag vänder eller försöker sträcka den, så gör det ont. Inte som första gången, jag kan röra den, men vissa vinklar, då känns det som om någon vrider den av min axel.
Min mage bråkar med mig också. Eller förmodligen jag mer med den, eftersom jag tror jag har magkatarr (?), what ever! Mina öron blöder för jag jämt ska riva hål i dom!!
Mähhhäää!

Nej, vet ni. Jag har precis beställt böcker för 500 kronor. Varför!? Jo för jag KAN!!! Mohaha! Jag har ju något sjukt behov av att göra av med pengar så fort jag får dom. Dumt att spara jag menar. Kom på också att jag måste besiktiga bilen. Jag har förmodligen inget bakljus som funkar, och den jävla lampan där framme glappar igen. Varför kan jag inte bara vinna pengar och köpa en ny bil? Och en mekaniker till den!?

Jag fick ett smärre sammanbrott på katten igår. När jag kom hem, låg det en massa tapetbitar på golvet. Då har han fan lyckats klösa bort en del i köket och i hallen. Inte mkt dock. Men det är surt. Det måste fixas. Men o andra sidan inte förrän jag flyttar. Men det är ju inte kul och veta att han kan dra upp en massa när jag inte är hemma. Skällde ut honom och stängde ut han i hallen. Han förstod nog att jag var arg, för han har inte ens klöst på dörren inatt. Men han bad om ursäkt imorse när jag släppte in han. Då satt jag och snusade på honom, den lilla studen jag fick. Så alltså, jag måste ha tag i någon som kan tapetesera innan jag flyttar också.

Men egentligen, vem fan bryr sig om sånt här?!?


Imorgon blir det Sommarsol med jobbet, efter det ska jag ner och köpa bebis grejer :D (nej INTE till mig)
Sen hem och tvätta och fördriva tiden med att bara vara jag.
Nästa vecka börjar en massa bra serier igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: