skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

My friends

Kategori: Allmänt

Rest now, my friends.
Soon, I'll unfold you.
Soon you'll know splendors
You never have dreamed
all you days,
my lucky friends
'Til now your shine was merely silver.
Friends, you shall drip rubies, you'll soon drip precious rubies...



Åh nej, åh nej, åh nej, åh nej, åh nej!!!!
Nu är det väderförändringar på G. Det kliar, det spänner, ögonen tåras. Åh! Detta är verkligen inte vad jag vill. Huh, måste ner till apoteket och hämta ut den dära svin dyra salvan imorgon. Den blir ju inte precis billigare för att jag väntar. Och bara för det, hade man en massa extra räkningar denna månaden, en massa som fyller år.. Meeen ja, vad ska man annars lägga pengarna på?! ^^

Min rygg håller också på att ta livet av mig. Den håller bokstavligt talat på att gå av, inte på mitten, utan vid svanken. Tror det är den jäkla disken som petar på fel håll, som bråkar med mig igen. Och nu har jag slängt pappret med övningar som jag skulle göra, men jag tror jag minns. Annars får jag improvisera.
Jag har för övrigt skött mig bra idag.
Har precis skickat iväg så alla räkningar ska dras imorgon. Har städat hela lägenheten, hunnit göra handlelista, hämtat och kört hem lillebror, städat lite till OCH lagat mat. Fick fira min sista semester dag med pommes och schnitzel (?).

Troll var inte så arg på mig som jag trodde igår, han var ganska mysig när jag släppte in han imorse. Till mig alltså, han har ju inte varit ut, då jag bor på 2:a våningen, och det inte riktigt går. Meeen, skit i det.
Kände bara att jag behövde lite sympati, för det är synd om mig nu, när jag har ont.

Har ju ändå legat i badet i 2 timmar. Åh, underbara badkar! Lämna mig aldrig!

Har ni förresten läst det och Joaquin Phoenix?! Det där med att han skulle bli rapartist och nu inte.
Vilken jävla tur, han är fan en av mina drömmars män, (eller heter det man? Det är trotts allt mer än en liksom) hur skulle det sett ut om han helt plötsligt slog i huvudet och började skita i allt som är bra. Neeeeej nej! Det hade han ju visserligen gjort. Odlat skägg och grejer. Men det var ju för att han skulle spela den rollen, som rapartisten då ju. Nej, men han får fortsätta göra det han är bra. Stå och vara udda och snygg :D

Sång texten där uppe, är btw från Sweeney Todd. As bra, den borde ni se. Jag kan alla låtarna utantill nu! Woho, status!

Nej borsta håret, ta en värktablett och smörja ansiktet. Imorgon är den dags igen!
Jobbet, here I come!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: