skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Jerk

Kategori: Allmänt

I rather be a jerk, than being hip like you
I rather be a jerk, than do the shit you do
I rather be a jerk, than snort 'til I turn blue
I rather be a jerk, I rather be a jerk


Jag fick som jag ville. Jag köpte en hylla (jaa, som Cindy påpekade, nu har jag 3 bokhyllor) till hallen :D

Blev inte så tokigt ändå. Fick mig en liten titt in i en av 2:orna här innan, grannen. Jag skulle nog kunna tänka mig en av dom. Kanske ska ner och säga till dom på ängelholmshem. Nåja, detta går ju så länge.
Jag blev ganska nöjd, efter allt "Byggare-Bob" arbete jag tog mig igenom igår.

Blir ju alltid så ivrig när något ska byggas, så jag läser inte bruksanvisningen ordentligt, så jag fick ju skruva loss en hel del flera ggr, för jag vänt hyllorna fel, eller bara att hålen som skulle vara på vissa ställen inte var där. Nåja, det är uppe och klart. Ska bara ta mig för att städa.
Skulle gjort det idag, men fick ju gå upp mitt i natten för att köra ut pappa till garaget, där han skulle bli hämtad med sin lastbil. Jobba jobba igen.

Så sen var hela min morgon knas. Har lyckats tvätta och gått igenom min "viktiga låda".

Har en låda i garderoben, där jag samlat brev, foton, gamla dagböker, allt sånt man vill ha kvar. Så om något skulle hända, så vet jag var den finns. Haha, det är rätt kul när man läser gamla brev från lågstadiet:
"Vilken kille i klassen tycker du är snyggast!? SÄG DET ABSOLUT INTE TILL NÅGON ANNAN!!"
"Alltså, är du bara tillsammans med honom för du tycker han är snäll, eller du tycker verkligen om honom? För du är ju inte särskilt snäll mot honom"


Haha, skit kul. Läste igenom en av dagböckerna också. 01-03.
Förmodligen det bästa tiden i mitt liv, än så länge. Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde då, men å andra sidan inte mått så bra som jag gjorde då heller. Och man inser så mkt med både sig själv, och alla andra när man läser tillbaka till det. Jag håller inte med, som många andra, att tonåren var den värsta tiden i ens liv. Nej, min tid på Nyhem tex. Jag har aldrig haft så kul.

Ja, jag har några dagböcker till att läsa, men jag är trött. Min dag blev som sagt knas, när man fick gå upp kl 5 för att köra far. Tur för honom så har han iallafall ett barn som är uppe med tuppen ^^

Så imorgon ska jag städa, hämta paket på posten, försöka hinna in om jobb och skriva på nya anställningsbevis. Får fortsätta jobba 70% fram till i slutet på januari. Man tackar!
Occccch, vet ni det bästa?!?!
Jag ska bada för första gången på nästan 4 veckor!!! Inte så att jag inte tvättar mig på 4 veckor nu, jag har duschat, men jag har inte fått bada, till följd av vissa ingrepp.

Nej, läsa lite om magins värld och skaffa mig fler rivmärken genom att fisa på katten :D

(ska se om jag kan fota mitt "fort" och visa hur jag lever)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: