skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Heal me

Kategori: Allmänt

Heal me, please heal me
I need something bad, something to call my own
Won’t you heal me, please heal me
I need something bad, something to call my own


Ta mig fan, nu skäms jag över att vara ängelholmare.
Såg ni killen som just sjöng på idol?! Han totalt slaktade Linkin Park's Breaking the habit.
Herre mig get. Jag skrattar så jag gråter. Minns den killen från när jag jobbade på ica dessutom. Skum kille. Ahaahahahhhahhahahahah!

Så vad har annars hänt under veckan?
Jag har tagit det rätt lugnt (nähä, det menar du inte!!!!) Njutit av den sista tiden av semestern. Börjar ju om en vecka, ska bli skönt ändå, men som sagt, det säger man bara dom 2 första dagarna, sen kan man gå på semester igen.
Nej men vad har jag gjort?
Agerat taxi lite då och då. Spenderade mer eller mindre hela söndagen på akuten med lillasyster, bara för att få vänta i 4 & ½ timme för att få veta att hon stuckat foten. Sjukt att inte sköterskorna kunde skicka hem oss. Ha, dom blev nog lite sura då dom hörde Nettan ryta några gånger och att hon stod och glodde i dörren allt som oftast. Jag kunde inte göra annat än skratta.
Jag såg Vampyrer suger på bio med Ted i lördags. Haha, sjukt kul.

Och vet ni, nu ska jag ge allt min beröm till min älskade kusin Cindy!
Hon ringde mig i lördags, märk nu också, att hon använde sitt sista batteri på telefonen för att ringa och höra om jag hade det, som hon köpte till mig.
På detta måste också tas, att hon faktiskt verkar lyssna och också komma ihåg vad jag pratar och berättar om :D
Så igår, mina vänner, var jag nere och hämtade mitt........ efterlängtade.....
BLOD DUSCHDRAPPERI!!!!! Woho!!!!!
Har fotat i lgh nu så ni ska få se hur fint det är (ta ingen notis om hur dålig fotograf jag är)

Cindy, jag älskar dig!!!!
Hon hittade också en annan cool detalj som jag nog måste införskaffa. En blodpåse som tvålhållare.
Absolut, jag kommer bo på min toalett, jag älskar det!!

Imorgon är det Resident Evil afterlife!!! Denna veckan kan inte bli bättre!!
På lördag åker jag nog till Jenny och Jim.

Åh, nu är jag i mitt esse :D

Såhär blev det med hyllan i hallen. Som ni ser har mitt lilla monster redan intagit sin hylla (ser ni även den fin plastblomman jag har i hyllan, ahaaa ahaa!)

Åh, ser ni så vackert!?!?!? Jag älskar mitt badrum!!

Det är inte så lätt att fota i små uttrymmen, men jag gillar det :D

Köket. Troll ska vara med överallt.

Jag ville bara ge ett bevis på min "pryl-bögs-överdrivna-hylla"

Ja jag gör en Pippi Långstrump, jag sover med huvudet i fotändan. (måste ju kunna se tv:n)

Min soffhörna. (kolla kolla kolla in Pattinson på hörnet, naminam!!!)

Alltså, jag är inte så uppdaterad i teknikvärlden. (som Jim så snällt påpekade under vår sammankomst på sjukhuset) STOOR tv, dvd, ps2, nintendo 8 bit och super.


Nej, detta känns så jävla bra, att jag ska låta mig piskas i lite shack på datorn. Stavas det verkligen så?! Shack? Shjack? Äsh

 

 

Kommentarer

  • Jenny <3 säger:

    Hej snäckan!

    Oh vad bra det blev med duschdraperiet och din fina hylla i hallen ! =) Får komma och titta IRL någon dag..och busa med Troll! Mohaha.

    KRAMIS

    2010-09-17 | 08:38:35
  • Anonym säger:

    Jag vwt, jag är ju bara för underbar ;) skoja! Kul att du tyckte det blev bra! Kram

    2010-09-28 | 09:51:03

Kommentera inlägget här: