skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Förlåt mig!!

Kategori: Allmänt

Jag har precis gått igenom bilderna på datorn. Det hinner ju bli en del genom åren.. Och det jag kommer visa nu.... Det är helt klart 2000-talets bästa syskon bild!!

Den är så jävla bra!!! Förlåt Jenny och Sandra, men... Detta måste världen sen!
Hittade en hel del annat också, men hann inte glo igenom allt helt. Men bara för att, så bjuder jag på lite gott och blandat!! Haha





Det är roligt när man får klä upp lillebror Johanna också xD

Och jag insåg också, hur långt hår jag hade innan. Nåja, det växer ju ut igen :D

Nej, jag borde nog kolla till katten.
Duschade honom innan, så han är nog lagom skitförbannad på mig..
Ja, va fan ska allt annat städas imorgon, kunde jag lika gärna städa av honom också... Stackaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: