skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Belive it or not

Kategori: Allmänt

Most of us have nothing to complain about
Most of us have things we could live without
Everyone need advice on how to get along

Get along; we don't, until we figure out


Believe it or not everyone…


Believe it or not, everyone have things that they hide

Believe it or not, everyone keeps most things inside
Believe it or not, everyone, believe in something above
Believe it or not, everyone, need to feel loved


Ni får ursäkta mitt dåligt beteende igår. Det var inte meningen. En dålig dag (vilket dock drabbar mig rätt ofta)

Sitter och kollar idol nu. Alltså, Jay Smith. I år är det skåningarnas tur. Om inte han vinner, då kommer jag bojkotta Idol nästa gång.. Han är helt otroligt killen!
Åh vad jag önskar att jag kunde sjunga på det viset.

Brukar sjunga för mig själv nere i tvättstugan, men då har jag också lurar på, så jag inte hör det själv. Så jag låter lika bra som dom som sjunger i mina öron. (enligt mig, förmodligen inte enligt dom som råkar gå utanför)
Lite läskigt är det ändå. Lampan har alltid sloknat när man ska ut ur tvättstugan, så jag måste blunda, springa ut och verkligen banka på lampknappen tills det tänds. Man har en massa fantasifoster och hjärnspöken där nere. Har en tendens att skrämma upp mig själv när jag står där nere.

Dagen har annars varit bra. Min arm är lite öm, som vanligt. Natten var ganska illa, vaknade vid 3-tiden, med värsta magknipet EVER! Kunde fasen inte somna om. Men lyckades till slut (uppenbarligen).
Sen upp vid 9, var på jobbet halv kvart i 10, vi skulle ju till Sommarsol.
Trevligt ställe, fick mig verkligen att längta till Lalandia, som jag btw kanske ska besöka i november med kusinerna. Vi får se.
Tillbaka på b-gården vid halv fem.
Snabbt ner till stan och handla baby kläder. Hittade först inget roligt på lindex, stressar bort till H&M och Åhleéns, och ska sen ge mig in på kapahl, då en man trillar utanför affären och faller i marken rätt ordentligt.
Springer fram och kollar så allt är okej. Då blöder han ganska kraftigt från bakhuvud.
Han är vid medvetnade och pratar med oss hela tiden (det var jag och en annan kvinna, och två unga killar som kom fram) Han blev nog lite irriterad tom så mkt som vi frågade om.
En av killar ringde efter ambulans och dom kom efter stund. Dom skulle ta med sig mannen till ä-holms sjukhus. Så jag hoppas han blev okej. Att det inte blev något allvarligt.

Vet ni, Jag gjorde något bra idag!
Det är ju egentligen det som gör att jag inser att jag vill jobba med människor. Jag gjorde egentligen ingenting där jag var, mer än att försöka prata och lugna. Mannen var jätte tacksam när han fick hjälp. Men å andra sidan, kan jag bara önska att människor bemötte mig på samma vis om det skulle hända mig.
Men jag gjorde något bra idag.

Det firade jag med att äntligen köpa godis (då jag haft godis cravings i 3 dagar nu. Godis är inte min grej annars) och en dubbel dvd med Pet Sematary :D

Idag var en bra dag!
Nu ska vi bara se till att Smith kommer vidare i idol och att jag inte somnar från tvätten :D

Kommentarer

  • JENNY =) säger:

    Klart att JAY måste vinna =) CP-BRA juh !

    PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    2010-10-01 | 12:32:11

Kommentera inlägget här: