skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Somewhere I Belong

Kategori: Allmänt

I wanna heal, I wanna feel what I thought was never real
I wanna let go of the pain I’ve felt so long
(Erase all the pain till it’s gone)
I wanna heal, I wanna feel like I’m close to something real
I wanna find something I’ve wanted all along
Somewhere I belong


Jag är så trött att mina ögon håller på att tränga ur sina hålor.
Satt och somnade, jaa, jag satt och somnade i soffan innan. Jag kan ju mer eller mindre somna var som, när som och hur som. Utom på nätterna tydligen. Haha. Men jag har sovit bra  ett tag nu, men det kan ju klart var sömntabletterna...

Blev iallafall en sväng till ikea och väla igår. Gjorde av med för mkt pengar, som vanligt. Idag med. Och man ska ju inte handla på tom mage. Men det är ju mitt område, seru! Och folk bara lurar mig på en massa pengar. Igår lurade fiket mig på pengar. Vi beställde en barnportion (lillasyster är ingen stor ätare precis), men fick betala för en vuxen. Och då såg tallriken ändå ut precis som på bilden, så hur fasen ska vi veta att den skiljer sig från barnportionen?!
Personalen där var väldigt knepig. Men jag orkade inte bråka om det, fick ju maten billigt ändå. Men personalen borde fasen gå en charmkurs. Hon kunde inte ens le. Sånt tycker jag är lite otrevligt.

Idag fick jag betala för 3 balsam, fast jag bara köpte 2. Som vanligt kollar jag aldrig kvitton. Undrar just, hur mkt pengar jag blivit av med på så vis genom åren? Ja, herre min get.
Handlar ju inte om mkt pengar, men iallafall.

Jag kastar dom omkring mig ändå :D Åh håhåh, jag fick hem mer filmer idag :D Och... en nyckelring, som ser ut som en 8 bitars nintendo kontroll :D Oj vilken nörd jag äääärrrr!

Köpte blommor att sätta i fönsterna igår också, plast. Katten har varit framme och luktat och tuggat lite. Bara han ger fasen i gardinerna. Kom på att man kan spraya med lite citron, för det gillar dom ju inte. Så får vi se om han kan låta blir dom då.

Nej, ikväll blir det sängen tidigt tror jag. Är ju otroligt trött, och imorgon har jag sovmorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: