skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Someday

Kategori: Allmänt

Someday, somehow
Gonna make it alright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)

Someday, somehow
Gonna make it alright but not right now
I know you're wondering when


Huuuh.
Jag fryser. Kan det vara förkyldning på väg?! :O Eller också har jag råkat stänga av elementet igen. Men jag har sån där, ni vet svidande, brännande känsla när man andas in genom näsan. Är det bara jag som får det kanske?..
Nåja, det vore ju inte ovanligt.

Åh, alltså, jag bara måste berätta. Jag hade den sjukaste drömmen natten/morgonen till igår.
Som alla vet, älskar jag tv-spel. Mitt favorit är nog Kingdom Hearts, en blandning av Final Fantasy och Disney. Sjukt bra. Iallafall, jag satt och tänkte på det i förrgår, så det kanske är därför min dröm tillkom.

Så, jag drömde att jag gick runt i ett Törnrosa slott. Helt plötsligt blir jag kallad till förhör, varför vet jag inte. Så jag tog mig upp taket, genom sånna luckor, som ni vet Alice (Alice i underlandet) tar sig in igenom. Ut på taket, där satt han som skulle förhöra mig, plus min far och mina bröder. Mina bröder hade lika frisyrer, som min lillebror just gjort, ala Rammstein stil, undercut. Bara det att det var kritvitt! Förhöret börjar, och min pappa avbryter och säger emot mig för något, jag blir förbannad och skäller ut honom, varpå pappa blir arg, börjar gråt och helt plötsligt går därifrån. Jaja, men skit i det då människa! Helt plötsligt börjar någon skjuta med eldkanoner runt oss, så vi får ta skydd genom dom små luckorna. Nu är det bara jag och mina bröder. Vi kryper in och kommer helt plötsligt fram som karaktärer ur Simpsons :S Vi springer vidare igenom en annan lucka, och nu är vi i skogen med bambi.. Vidare igen, till Sjöjungfrun, som jag tror var det sista jag såg innan jag vaknade.

Okej, hur ska man då tyda denna drömmen!? :D

(Okej, jag kollade just elementet, och gissa vad?! Jo, jag hade stängt av det igeeeen!)

Nu måste jag kolla, eller om det bara är jag som är tokig och har tvångstankar. Kan inte ni också få för er att frenetiskt titta på eller göra saker som är helt.. skumma ibland?!
Jag har snöat in på att tvätta mina händer med olika tvålar för att sen sitta och lukta på dom. Är det konstigt?..
Mamma och lillasyster tittade konstigt på mig när jag sa det..
För några år sen blev jag helt till mig av att höra någon bläddra bland papper...
Åter igen, vad betyder sånna här grejer?!

Jag har en massa filmer att ta igen också. Har bara hunnit se 2 filmer i Freddy Krueger serien. Har en massa nya jag inte hunnit se heller och det kommer ständigt nya.
Tron Legacy kommer i decemeber. Lätt att jag ska se den. Snygga skådisar och en bra film :D
Borde se om den från 80-talet går att hitta. Men det borde den ju.
Harry Potter kommer, Saw VII kommer nu i oktober.
Åh, så mkt att göra, men så lite tid..


Nej, om jag skulle värma lite oboy eller te och läsa lite igen. Eller titta på film?
Nej, men vad jobbigt det blev.

Tända ljus får jag nog göra, till elementet har återhämtat sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: