skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Iris

Kategori: Allmänt

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am

 

 

Detta är ju egentligen en kärlekslåt, men texten passade väldigt bra in på mig kände jag, när jag som vanligt satt i bilen och har för mkt att tänka över..

 

Covers är ju också skit bra. Som Machinae Supremacy's cover på Britneys Gimme more. As bra! Eller Evergreys Dilba cover på I'm Sorry.
Ja, mumma!

När Jay tom. kan sjunga en Backstreet Boys låt, och få mig att rysa ändan i benmärgen, då kan man fan sjunga. Det var ju mina idoler, som en liten "flick-snärta" ju :) Men nu är fan Jay min idol. Linneas framträdande fick mig att gråta. Vilken gåva bruden har.

 

Jag vill också kunna sjunga :/ Jag har ju liksom ingen såndär, egenskap. Om man bortser från mitt maniska pratande och irriterande sätt att hoppa folk och helt enkelt att jag är så klumpig att jag kan stå på en plan yta och ändå trilla. Men jag vill också kunna sjunga, dansa eller rita. Äsh, jag får leva på att jag har vänner som kan det. Men dom kunde ju delat med sig lite... eller??! :D

 

Vet ni, är katastrof läge på gång. Min stackars kryddhylla, mina mjölkakannor, mina behag. Dom lider. Imorse, ni vet sådär lagom sömndrucken, man går halvt om halvt i sovande tillstånd mot toaletten (ja, jag erkänner här och nu att jag endast sover i trosor) Gissa vad jag gör? Jag har min bokhylla, kanske lite farligt nära min säng. Vänder lite för fort, och med bröst, som är lite för stora för mitt eget bästa ibland, och väldigt piercade (vilket jag ofta glömmer bort) så fastnar piercingen i bokhyllan och bröstet går åt ett håll, och jag åt ett annat!!!

 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

 

Behöver jag säga mer? Min bröstvårta behöver en egen Bh. (Ja nu är det fan för sent att gnälla för att jag skriver om mina bröst, om du redan läst såhär långt! Du har själv valt att läsa det, och jag har varnat er förr, så det så!!!)

 

Mina grannar har förmodligen trott att det var en jordbävning kl kvart över sex på morgonen. För jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller skrika, så jag hoppade i golvet istället.


Och inte nog med det, så har min bh skavt hela dagen, så under mitt högra bröst, är jag skinnflådd. Så killar, gnäll inte över pungsvett. Ni har aldrig varit på väg att dra av er bröstvårta!
Ush, det var en obehaglig upplevelse, värre än när jag satte dit stavarna.


Nej, imorgon blir det en sväng med mamma på stan och sen bara njuta av min lediga helg. På söndag blir det bio med Ted. The Last Airbender. Och jag har ju fått höra att den ska vara bra, så det ser jag fram emot. Och Jackson Rathbone.. Åh, naminam!


Nej, nu ska jag faktiskt äta lite chips med vitlöksdip, för det är synd om mina små hjärtan!!!
(Empatisökare!! Så tyck nu synd om mig!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: