skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

In Your Face

Kategori: Allmänt

I don't give a flying fuck motherfucker!
I don't give a flying fuck motherfucker!
I don't give a flying,
I don't give a flying,
I don't give a flying FUCK!

INCOMING!


Say one, more word

I double dare you, BRING IT ON!
Its my world, you're in it
It'll take you down in a minute

You can alter your look

And diversify your image
But the truth seems like
A bitch slap in your face

INCOMING!

Åh, det är alldeles kladdigt här.
Rikspuckot har varit igång igen. Välte flaskan med cola som stod sidan om sängen, men vad gör jag då?! Jag öppnar den för jag insåg att jag skulle ha. SMART!!!! Det är jävligt dumt att vänta tills kolsyran slutat bubbla. Vilken idiot som helst vet ju om att man inte öppnar en flaska direkt efter ett fall?! Åh, dumma fruntimmer! :D

Nåja, man får vara som man är, när man inte blev som man skulle!
Jag gillar det uttrycket, använder det rätt ofta faktiskt :D

Bytte namn på bloggen också. Cross my heart, hope to die. Också ett uttryck som, enligt mig, säger väldigt mkt, inte bara direkt översatt, utan vad det står för. Ehh, ojdå, nu blev det lite... djupt och konstigt

Jag har fått hem dom där, Vemma shotarna nu. Som ska ge en en massa energi och grejer. Får se om det funkar, fick en reaktion i ansiktet när jag provat det hemma hos mamma. Nu ska jag inte ha förutfattade meningar, för det kan ju vara vädret också. Meeen, som en negativ människa, ska jag alltid se det värsta i allt :D
Blev fasen rädd när postgubben ringde på dörren. Där är aldrig någon som ringer på hos mig. Och när jag kollade i titthålet, var där ingen. Men såg honom sen igen, så då fick jag öppna.

Har gjort en inventering i mina filmer idag. 269 stycken finns nu, och det är utan alla mina boxar. Och det kommer fler filmer :S Har ju en tendens att beställa fast att jag inte ha pengar. "Meeen, dom är ju billiga nu." "Det är den enda jag fattas för att ha allihop" "Har du någonsin sett en film där Johnny Depp göra en bättre roll?!?"
Man är kreativ när man är desperat.

Det blir Lalandia också. Även om jag har dåligt samvete för det nu. Jag kan bara inte släppa det. Och igår, blev jag precis som min bror, illamående och äckligt påmind om hur snabbt tiden går. Det var 2 månader till julafton igår. Jag har inte köpt en enda julklapp!!! Åh panik! Jag har haft turen att vara färdig vid denna tiden annars. Och nu är där så mkt man ska fixa också. Den där jävla skit bilen utan backljus. Annars får jag fixa en snabb cykel och spara ihop snabbt som fan till en bil.
Huh, nej det var som ett slag i magen. Inte det att man inte vet att tiden rinner iväg, men det var läskigt att inse det, där vi båda stod på maxi igår. Och ren panik drar jag tag i mina bröder: "Vad önskar ni er??!? Ni måste säga något, så jag hinner handla innan jag får panik!!!" Matte kunde nog gett mig en smäll där och då, för han själv blev så påmind om det. Det är mkt nästa år också ju.
Mamma blir 50, lillasyster tar studenten, jag blir 25. Gaah! Ge mig mer jobb, bättre betalt och fler timmar på dygnet!

Men jag kom på att jag har lyckats köpa en julklapp var till alla. Beställde just vars en julklapp till syskonen. Och mammas är snart påväg. Då vet vi att där iallafall är 4 klappar under granen i år ;D

Läste ut Cresendo igår. Uppföljaren till Fallen Ängel. Åh, den slutar precis sådär, så man bara måste läsa uppföljaren. Jag vill NU! Vet inte alls när det kommer en ny bok, då Cresendo precis kommit ut. Har inte haft sån ångestattack sen Harry Potter. Och då började jag ändå läsa dom efter den 5:e boken, så jag behövde bara vänta på de 2 sista. Och Twilight hade jag turen att alla redan var ute.
Åh, så triviala grejer att hänga upp sig över!
Jag har inget liv!!! :D

Nej jag har gått igenom mina filmer, skickat in alla räkningar och imorgon planerar jag en tur till väla och ikea efter jobb.(speciellt nu som jag suttit och beklagat mig 2 ggr, över att jag inte har några pengar!!) Måste köpa plastblommor för att förebygga min katts bravader i gardinerna. Och en present till en person som snart fyller år ;D
Så nu mina vänner, tänker jag dedikera mina tankar åt Resident Evil Nemesis :D

---------------------------
19.04
Okej, jag kom aldrig så långt som att spela tv-spel. Sparade alla mina inlägg från bloggen på datorn istället. Så helt plötsligt hade jag 79 sidvisningar, mot mina vanliga på kanske 10-15. Haha, jag som trodde jag blivit poppis :D

Meeen, jag kom egentligen in för att berätta. Jag är i EXTAS! Helt sjukt, jävla lycklig! Ni kan aldrig gissa, vilken film som ska komma på dvd i december. Min absolut bästa (förutom Törnrosa och Bumbibjörnarna) barnfilm!
Trolltyg i tomteskogen!

Åhhhhh, jag är så lycklig att jag skakar!!

"Var är fjant!?"
"Här e jag mamma!!!!"

Åhhhhh, lycka!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: