skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Dead End

Kategori: Allmänt

I'm not afraid to bleed
But I won't do it for you
A star among hypocrites
The melody of our time

So say goodbye to the world
We are the dead that walk the earth

Scream your lungs out
Wait for laughter
You don't have to wait for ever
Here's the next disaster!

Hur kommer det sig, att alltid, när jag planerat vad jag ska skriva, att allt bara försvinner?! Som om någon står och suger ut allt på andra sidan. Vilket är ganska troligt i mitt läge ;)
Min katt har DAMP. Ursäkta... Han är förmodligen den första i historien att ha det, men jag lovar. Något är fel.
Mitt älskade monster.

Jag var duktig igår. Och jag hade trevligt kvällen och natten till igår.
Och neeeej, ni kan börja andas igen. Jag har inte träffat någon. Men min underbara Jenny var hos mig. Först var vi hos mamma. Provade något nyttigt hälsogrejs, och beställde grejer för 600 kr. Bra Bella, bra! Men det kanske kan hjälpa mot eksemen. Och allt som kan hjälpa på den fronten är välkommet.
Sen åkte vi hem och kollade Skönheten och Odjuret. Oh underbara barndom!
Igår städade jag och gjorde i ordning räkningarna, som ska betalas snart.

Sen jaa. Som vanligt. Jag hittade, eller nej fel, men jag öppnade en sån, ni vet stjärntecken bok, som jag haft sen jag var typ 12. Började läsa och insåg att inget passade på mig. Jag är skorpion, som min pappa. Av 10 grejer, stämde 2 saker. Det är att jag hade svårt att bjuda in andra och låta dom komma mig nära in på livet, och att jag som barn alltid ville vara i centrum. Sen var där att jag var det sexigaste tecknet (kanske i mina yngre tonår, men icke i helvete det sexigaste) att jag vara en bråkmakare, att jag alltid startade bråk. Knappast, jag är inte konflikträdd, men jag bråkar ju inte precis i onödan. Jag skulle ha en karriär inom mattematik. Gaaaaaah! Vilket skämt! Ja, där var en massa skumma grejer. Nu är boken 12 år gammal, typ, men ändå. Kom igen.

Jobba morgon imorgon. Precis tagit sömntablett. Inte dom nya, för dom fördärvade fasen ta mig min sömn ordentligt. Morgon på söndag också. Annars vet jag inte vad som händer i helgen. Har ju inga pengar precis, så jag ska nog försöka spela lite tv-spel och kolla film.

Vad fan hände precis?! Linda åkte ur idol!... Men vad fan??!
Vad hände?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: