skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Darkness of the Unknown

Kategori: Allmänt

Åh fredag.
Första veckan på jobb, avklarad.

Imorgon blir det att fira Jim. Nu är det idol som gäller. Jay Jay Jay!! Jag får rysningar när killen öppnar munnen.
Åh!
Vet ni vad jag gjort idag?! Jag har sniffat bebis!
Och en liten, knappt 2 månader gammal sötnos. Åh hon luktade så gooooott!
Det är baby yra nu.
Helena och Andreas fick en liten pojke igår. Grattis!

Nej jag har sagt det förr, och säger det igen. Jag ser fram emot den dagen jag själv blir mamma.
Det är ju trotts allt därför vi är här :)
Men tills vidare, får jag nöja mig med mitt lilla monster till katt :D

Jag är lite konfunderad.
Jag har för mkt pengar på kontot. Jag gillar det inte... Jag köpte böcker och betalade då jag köpte och först drog dom pengarna, men nu verkar dom vara tillbaka. Men där är ändå för mkt. Jag gillar det inte!!!
Finns det något värre än att inte veta hur det ligger till.
Just när det gäller pengar blir jag så sjukt orolig.
Vi får se hur det löser sig, annars ska jag stämma banken!
Gripen är inte så jäkla bra egentligen.

Nej, jag ville egentligen ingenting, mer än att skryta om att jag luktat på bebis idag!

Nåja, choklad dags!
Puss!

Btw, glöm inte köpa Rosa Bandet! Viktigt viktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: