skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

A Tout Le Monde

Kategori: Allmänt

Don't remember where I was
I realized life was a game
The more seriously I took things
The harder the rules became
I had no idea what it'd cost
My life passed before my eyes
I found out how little I accomplished
All my plans denied

So as you read this know my friends

I'd love to stay with you all
smile when you think of me
My body's gone that's all

A tout le monde (To all the world!)

A tout mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I must leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

Idag är jag gnällig. Idag är en gnällig dag.
Jag har ont i armen, som vanligt. Fick hem papper på kallelsen till röntgen. 13 veckor. Åhhh! Jag har hunnit göra en protes av den innan dess, armen alltså. Nåja, jag antar att det kunde varit värre.
Jag är arg på katten också. Jag försöker verkligen med allt, men jag vet inte om han är inne i någon trotsålder. Han lyssnar inte på mig, och jävla tur att jag inte är rädd om mina gardiner. För jag kollade på dom i köket innan, han har verkligen totalt fördärvat dom. Snälla någon, hjälp mig!!... Jag vet inte vad jag ska göra. Jag får nog skaffa en större lägenhet, så han har mer svängrum. Vill ju inte göra av med honom på något vis, men ibland skulle jag kunna hänga upp honom på toadörren...

Börjar noja över det här med att hinna med allt också. Och att pengarna ska räcka till till allt. Ska ju till Lalandia snart, har nog egentligen, verkligen inte råd. Men sen tänkte jag, jag har ju inte gjort så mkt annat i år. Jag gjorde inget på semestern. Och i danmark är man ju ganska anonym, så..
Hade tänkt klämma in en julklapps resa till Ullared snart också, men pengarna! Gaaah!
Ush ush ush!
Nej, urdåliga anledningar egentligen jag vet, men vad ska jag annars stressa upp mig över?! ;)

Kollade röda kvarns hemsida nyss. Saw VII kommer ju nu, och sen Harry Potter och till mitt stora, pulserande hjärtas förtjusning, kommer dom även visa Tron Legacy :D Mjaaaao!
Jag vill gå på bio. Det är ju längesen nu. Sista var ju.... Resident Evil, och det är ju längesen nu :)
(Inte undra på att jag aldrig har några pengar kom jag på. Bio eller så beställer jag hem filmer)

Jäkla fruntimmer :)

Nu är jag ledig i 2 dagar igen, så jag ska försöka reda ut mitt liv här hemma, vilket vill säga mina räkningar.
Alltså, jag vill egentligen klargöra en grej. Jag får det att framstå som om jag är jätte fattig och lever illa. Eller kanske inte... Men jag har pengar, jag bara har en förmåga att dra förhastade slutsatser. Jag är en negativ människa, och tänker därför också som om allt är dåligt nog för världens undergång redan imorgon.
Vad synd att jag inte lärt mig att leva efter "ta vara på varje dag" då :)

Hade en Resident Evil kväll med Ted i lördags förresten. Kollade 1-3. Vilket fick igång min kärlek för tv-spelen igen. Så i söndags, satte jag mig och varvade 1:an och 2:an (första delen med Leon) Har börjat spela med Claire också, men bara dör hela tiden, för jag är optimist (i tv-spels världen är jag oövervinnerlig!!!)
Men jag tackar fortfarande dagen, då jag fick mitt Resident Evil 2 av Linus i års present. Det är nog en av tidernas bästa present. Vilken jävla tur jag har! Men jag kan ju lova, att Linus fick valuta för pengarna. Att spelet ens fortfarande fungerar är ett tecken på det :D

"Hej, mitt namn är Isabelle Friman, och jag är en total nörd" Akta er, det kanske smittar!

Vet ni, musik är underbart!!!

Och nu är det dags Desperate Housewives.

Imorgon får jag förhoppningsvis hem Skönheten och Odjuret!
Då blir det magi på bästa möjliga barn nivå :D 
Och jag kommer att älska varje minut av det!!!

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Du! Om du hittar tid mellan alla biofilmer, tv-spel och serier, så skulle en fika nåndag inte vara fel... Kramar

    2010-10-20 | 14:56:58

Kommentera inlägget här: