skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The Mirrors Truth

Kategori: Allmänt

Without even trying
Let this night explode
Without even trying
Find the exit sign
And disappear!


"Nej det är ingen vanlig dag, för det är Bellas födelsedag!
Hurra hurra hurra!"

Yaaay, så, grattis Bella... Åh tack Bella!
Jag har alltså varit 24 nu i 44 minuter, det ni.. Äsh, jag fyller bara år nästa år också, sen lägger jag ner skiten. 25 känns liksom lagom sådär :D

Har ju redan hunnit få en del presenter dessutom. Draperiet av Cindy (och Mile skulle jag tro, även om han tycker att jag är konstig), och så ska vi ses i veckan och hon ville bjuda på middag. Inte mig emot. Jag fick en Betty ring av Caroline och döskalle isbitsformar av Ann-Charlotte. (Detta skulle då, tror jag, vara inflyttningspresent en gång i tiden, men eftersom jag aldrig bjuder hem folk, fick det bli en födelsedagspresent istället) Bion ikväll, bjöd mamma på. Och så fick jag en söt hjärtformad skål med ett lila ljus och lite juldekorationer i av Carina och Lasse (och alla medföljande barn) Lasse blev sur, för jag inte skulle bjuda på smörgåstårta, eftersom jag inte kommer fira det något särskilt imorgon. Bättre att spara till nästa år.

Nej vi har haft en trevlig dag idag. Igår var jag på utbildning och sen städade jag hela lägenheten, eftersom jag ska hinna med en massa annat nästa vecka.
Idag, iallafall, hämtade Jenny mig vid kvart i 11, vi åkte och handlade cola, eller jag gjorde, men jag fick inga krämbullar, som jag haft smaken av i munnen hela morgonen. Får se om jag kan fira med en imorgon istället. Dom hade ju billigt på willys.. Jaja.
Vi var hos Nivi och Jesper, aka Adam, vid 11, satt och småpratade lite.
Vi började kolla Harry Potter vid kvart i tolv, och sen gick tiden framåt. Vi åt kebab, och jag som längtat så efter flottiga pommes, blev lite ledsen när dom blivit friterade för länge, så dom var bara hårda.. Meen, sen trillade det in fler folk allt eftersom tiden gick. Och sen var det dags för bio, och jag kan inte säga att jag är besviken. Även om jag och Nivi hittade små fel, men det gör vi alltid, därför är det både på gott och ont att vi sitter bredvid varandra.
Men filmen var bra, och jag kände att dom fick med mkt, och det blir nog ändå ganska bra att dom delat upp filmen. Eftersom man blev ganska besviken på 6:an. Så nu har vi höga förväntningar på del 2, som kommer till sommaren :D

Och, alltså, det blev två, "dagens-skratt-moments" också.
Eftersom jag, den otekniska inte kan lägga in en youtube film, så klistrar vi iallafall in länken.
http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4
Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise

Tack Nina för du visade denna, jag skrattar så jag gråter (fast just nu gäspar jag mest efter en lång dag)

Och så har vi Bellas kommentar till Jesper, om hans projektorduk, när alla andra är djupt koncentrerade på filmen:
Bella:
"Hur stor duk har du Jesper?"
Sandra:
"Bella hörde du dig själv precis, eller vad det lät som att du sa?!"
Bella:
"Njaa...?"
Jesper:
"83 tum"
Sandra:
"Jävla vad stor den måste vara...."


Alltså, jag och min släkt lider av morbid, äcklig och dum humor.

Så, idag fyller jag ju år, men det blir inget stort firande, ska hem och äta middag hos storebror, eftersom han snart ska opereras, så ville han bjuda nu, eftersom han inte kan äta så mkt sen. Så jag får se det som "mitt" firande :D
Nej, nu är mina ögon trötta, och jag ska kolla på Potter och hans pals en gång till innan jag lägger mig!

Godnatt alles!

Kommentarer

  • Ann-Charlotte säger:

    GGGGGRRRRRRAAAAAATTTTTTIIIIISSSSSS ISABELL!!

    :=):=):=):=):=)



    2010-11-20 | 01:14:08
  • Jenny säger:

    Grattis i efterkott Bells :) Bättre sent än aldrig :p Jag skulle skicka ett sms till dig och upptäckte att ditt nummer hade försvunnit nu när jag bytt telefon:( Men än en gång ett stort Grattis :D Hoppas du hade en bra dag :) Puss & Kram <3

    2010-11-25 | 20:36:37
    Bloggadress: http://http://jennymadeleinesvensson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: