skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Sing for the moment

Kategori: Allmänt

C'mon, sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears,
Sing it with me, just for today, maybe tomorrow the good Lord will take you
away...


Där ser ni, vad var det jag sa? Denna helgen skulle gå så sjukt fort. Och nu är det ny vecka, snart helg igen. Och då blir jag gammal. Huh, ja, året har gått fort, verkligen. Det har varit en bra helg.
Ha, vi satt och sjöng med till dr Bombay i bilen till Lalandia, ni vet där i bilköerna. "Hurry hurry hurry, buy my ris and curry".. Ja, det var tider det.

Men det bästa med att åka bort, är ju alltid att komma hem, man inser att man saknar det. Speciellt efter sängarna/bäddsofforna dom har på lalandia. Mina höfter mår inte bra nu kan jag säga.

Så det var skönt att sträcka ut mig i min egen säng inatt. Men sov inte mkt för det. Lillasyster ville sova här, och så har hon hosta. Men det märkte jag först när jag skulle sova. Ungen slutade andas så fort hon haft sina attacker, tro man satte sig rakt upp då. stackarn. Så det var nog tur att jag var ledig idag också, så jag verkligen hann ladda upp.

Idag köpte jag årets första julmust, har inte öppnat den än dock. Jag har ju en regel, för mig själv, att jag egentligen inte dricker det förrän den 1:a advent, annars hinner man tröttna på det. Men nu var jag sugen, och var ju affären så.

Sitter och kollar Desperate Housewives. Så jäkla roliga.

Nej, titta på fruarna och sen lägga mig, inatt får jag förhoppningsvis sova utan problem :D

Men jag kan ju inte lämna in, utan några visdomsord från helgen:
Alfred till Bella när vi åt frukost: "Du är så metodfull"
Bella: "Vad sa du mobbad?

När jag skulle ta min sömntablett hann jag ta en klunk vatten, men fick sen panik och frågade rakt ut till alla min stuga (Jenny, Jim och Sandra)
"Kan man dricka vattnet i danmark?!"
Sandra:
"Fan vad stolt din mamma kommer bli över dig...."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: