skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Next in line

Kategori: Allmänt

I am the chosen next in line
Sent to slaughter all mankind
Reap the souls, born to die
No reason for you to fight


Huvudvärk. Bultande, kallsvettande huvudvärk. Nu har jag iallafall precis ätit, så vi får se om det ger med sig.
Jag får alltid huvudvärk, när jag har jobbiga situationer eller funderingar framför mig.
Har haft en del tankar den sista tiden, både på gott och ont. Vilket då ger en huvudvärk. Har alltid svårt att ta beslut, men när det väl är fattat, brukar det blir bättre. Så min huvudvärk släpper snart.
Jävla tjat om min huvudvärk!

Nähä, en hel vecka sen sist. Tiden går fort. Jobbar så mkt jag kan nu, och ändå känns det inte tillräckligt.
Nej jag måste verkligen komma igång med mitt actionhjälte jobb, så jag kan börja tjäna en massa pengar.

Var i Lund med Ted i fredags. Måste säga att det är en mysig stad. Även om man kände sig något vilse. Och jag hittade en ny (eller ny, jag har nog aldrig haft någon tidigare) favoritaffär. Lagerhaus. Åh, jag drömde mig bort där. Köpte lite små grejer, synd bara att det är dyrt. Men men. Jag får som sagt se mina begränsningar och inte köpa för mkt julklappar om jag ska överleva. Hittade garn också, på T*G*R, den danska affären, (men som låg i lund), så nu skulle Ingrid sticka två mössor till mig, eftersom jag råkade krympa den jag fick av henne. Illa!

Idag har jag haft med mig Troll på en tur. Inget han precis uppskattade, då han hatar att åka bil. Men han blev vaccinerad och mår bra. Han är en tuff kille på 4 kg. Han har gått upp 1.2 kg på ett år. Tänk om en annan kunde säga det... Ehum....

Såhär ser visst folk på mig, när jag blir lite för engagerad i filmer på bio, alltså, detta är Ninas ord, om Bella, när vi såg Saw 3D:

Bio återigen.. med Jenny, Jim & Bella. (: Kollade denna gången på Saw 3D. En mycket bra film.. Bella satt och skratta lite då och då.. Något som inte stämmer, där. Men tycker om henne ändå.

Jag älskar att engagera mig i film! Så det så!

Jag har förresten lyckats hitta Tron på tradera. Måtte jag bara vinna filmen nu också...

Och vet ni... Jag har precis gjort av med 3600 kr på mindre än 3 min!
Jag, Jenny och Sandra har bokat en resa till Tunisien (Cindy!!) i maj!
8 dagar, med halv pension. Underbart! Så det är rätt billigt ändå.
Den 16-23. Då drar vi. Sova ute i öknen har vi planerat in iallafall. (Snacka om paniktankar. Skorpioner, spindlar, galna kameler)

Såhär ser vårt hotell ut:



Värsta Mama Mia grejen :D
Oh, jag längtar. Första gången sen vi var i Bulgarien som jag ska utomland. (Vi i skåne räknar ju inte danmark som utomlands precis)
Så nu får vi se hur det blir med ullared, haha.


Btw btw!
Nu har dom lagt upp bilder på Breaking Dawn :D Kristen och Robert är och filmar i Brasilien :D Yaaay!

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Haha.. hörredudu! Jag sa ju, så fort jag packat upp ska jag fixa din present :) Den är fortfarande aktuell och ännu mer som sagt efter att en speciell händelse tog plats för inte så länge sedan :P

    Så vänta dig den som tidigast i julklapp????

    Den ligger väl nerpackad och halvfärdig!



    Kram

    2010-11-09 | 19:21:36
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/
  • Cindy säger:

    Ja du, vissa har det bra ;) Inget litet infall att åka till Tunisien, men där e fint... Inte för att jag e avis eller så... Vilken stad skulle ni till? Du, ring när du e hemme från lalandia... Kramar

    2010-11-11 | 21:48:31

Kommentera inlägget här: