skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Mad World

Kategori: Allmänt

All around me are familiar faces
worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

And I find it kind of funny

I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very very, mad world, mad world

Vet ni, nu är jag ledig i fyra dagar :D
Och dom kommer försvinna i ett swiiiish! Drar ju till Lalandia imorgon. Bada och bråka med danskarna.
Alltid roligt, hehe, eller?

Nej jag borde egentligen lägga mig i badet, men jag insåg hur mkt klockan var och hur trött jag är. Fast att man haft flera dagar på mig att planera, så kom jag på allt i sista minuten:
  • Packa
  • Växla pengar
  • Städa här hemma
  • Ringa Sandra och lillasyster för att se vad som gäller
Där emellan har jag ju jobbat också.
Huh, man skulle kunna tro att jag redan tagit min sömntablett, får inte ihop detta riktigt. Faaan, jag skulle ju slå in julklappar också. Jag får helt enkelt gå upp i tid imorgon, så jag hinner med allt det sista. Har packat det mesta, imorgon åker handdukar och toalettgrejerna ner också. Och jaa, jag hann ju växla idag.
Fick fint besök under kvällen också. Först ringde Jim och Jenny så dom kom upp, sen kom Sandra med.
Jenny äter ju så lite nuförtiden, så Jim hade med en halv pizza till mig, men självklart hade jag precis ätit, så det får bli min färdkost innan jag drar imorgon.

Förstår ni nu varför jag tror jag tagit min sömntablett? Jag bara svamlar.
Äsh, hoppas jag vinner Tron på tradera imorgon, den går ju ut 22 imorgon, så jag kan inte hålla koll på det.
Shit vad det blåser nu. Det dallrar i mina fönster.... What!?!? Det dallrar?

Vi kortade ner Harry Potter maratonet. Annars skulle det gå på 14.5 timmar. Och då får vi börjar kl 4 på morgonen, om man ska hinna äta och allt också.
Meu, jag vet inte vad jag ska skriva.

Nej jag tror jag ska göra det sista jag kan ikväll, och sen lägger jag mig och läser lite Jurtjyrkogården. Kommer nog inte så långt känner jag på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: