skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Falling to Pieces

Kategori: Allmänt

Everything is you
But you're falling to pieces
Let me get you through
I'm falling down with you
Everything is lost
I help you through the darkness
Let me lead you to a place that's calm for you

VARNING!
Vredesutbrott på gång!

Den där jävla kärringen som parkerar sidan om mig.... Om hon inte lär sig att parkera, med sin stora jävla volvo, kommer hon snart att komma ut till en mindre fungerande bil. Jag har fan haft överseende med henne länge. Hon bara svängen in i "rutan", men inte fan står hon i SIN ruta. Jag höll på att inte komma in på min parkering nu ikväll. Nästa gång kör jag in i hennes jävla bil! Kärring! Hon kör fan sämre än vad jag gör, och det ni (dom som känner mig vet att det säger en del). Hon var så jäkla koncentrerad på när jag backade ut nu i somras, så hon själv backade rakt in i bilen som stod bakom henne. IDIOT!

Vredesutbrott två: Jag slänger snart ut min tv genom fönstret. Den tjuter! Åh, jag måste verkligen köpa en ny. Ta mig fan! Nu har jag huvudvärk också..

Såå, nu har jag fått det ur mitt system :D
Jag var på bio igår, The Last Airbender, och jag kom då på, vad jag ska bli när jag blir stor!
Jag ska bli en Actionhjälte :D
Det ni. Fatta tufft eller. Jag vill också kunna ta emot hur mkt stryk som helst, kunna göra en massa häftiga moves i luften. Var smidig som Alice i Resident Evil, vara tuff som Arnold i Rovdjuret och lömsk som Thomas Jane i the Punisher. Så ja, jag ska bli en actionhjälte.
Det tog bara 24 år att komma på, och det kommer ta ytterligare 24 år innan något händer :D
Men jag har ett mål :D

Filmer var för övrigt riktigt bra igår. Vilket jag inte hade trott från början. Men hade den varit dålig, så hade det inte gjort något, eftersom jag ändå får betalt för att gå på bio, och inte ens behöver betala den själv :D
Imorgon blir det bio igen. Saw VII, 3D. Som allt annat nu för tiden, tyvärr. Men detta blir nog bra.
Hade ett film maraton med mig själv i lördags. Såg 6 filmer. Det ni! Och jag somnade inte från en enda! Jo, i slutet på Terror på Elm street, 4:an. Dom sista 5 min. Men sen var jag igång. Såg alltså Freddy filmerna 4-7. Och sen såg jag också Djyrkjyrkogården. (tror dom stavar den så på svenska?) Ser du Cindy, jag såg en massa läskiga filmer, men inte en enda mardröm :D (haha, mobbad!!) Började kl 15 och var klar vid 01. Lagom sådär. Och Robert Englund är lite sådär, gammalt sexig på något vis. Haha.

Ja, nu har jag bara en massa andra filmer att kolla igenom också. Men det kommer.
Har också tagit extra turer nu i nov, så man får lite mer lön i december. Men jag måste nog också inse mina begränsningar som människa. Jag har inte råd att köpa en massa julklappar iår. Jag ska försöka ta mig upp till Ullared, köpa det jag kan där, sen får jag nog ge fan i det. Har en dålig känsla med bilen, så jag kanske blir tvungen att köpa en ny, tidigare än jag trott. Och då en ny tv, och allt annat som behövs däremellan.

Nej, klockan försvinner. Bio imorgon, jobb resten av veckan. Ska till Lund med Ted på fredag, vara barnvakt på kvällen. Och visst fan, jag måste ringa veterinären imorgon.
Ja, alltid är det något.

Men om en månad, får jag hem min älskade Fjant :D lovelovelovelovelovelove!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: