skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Drenched in fear

Kategori: Allmänt

How does it feel to be demolished?
Vaporized into thin air
Strange new feeling to be nothing

All the words I hear

They don't mean a thing
All the words I hear
They don't mean a thing
All drenched in fear
And the hate you bring

Make me bother, I dare you

I've got the strength I need
I'll await my darkest moment
When the guilt doesn't get to me

Jag ska fasen ta mig gifta mig med Anders Fridén. Sångaren i In Flames, bara så han kan sjunga mig till sömns när jag vill!! Åh, jag älskar deras musik, och jag tröttnar fasen aldrig heller! Naminam!

Jag hade en väldigt bra födelsedag måste jag säga. Även om "Du kanske glömde att gratta mig igen, pappa". Matte och Amandra bjöd på god mat, och jag fick presenter jag inte räknat med. Årets, neej fel, tidernas tomte av Jenny och Jim :D Fick även parfym, presentkort, en guinnes rekord bok, en super snygg Betty klocka :D mm. Så jag va nöjd.
Fullt ös med lilla Edwin, som förresten, inte sprang ifrån mig av rädsla, mer för han blev sur för man inte ville busa. Och han kallade mig vid namn, det ni. Framsteg. Men jag undrar hur länge han tror på att Jim har något samarbete med Jultomten.... Haha.

Sen fick jag min mössa av Ingrid i söndags. Grön och skönt. Sen nästa ut som den jag stickade en gång, jaa tänk, jag har stickat EN sak iallafall, men det är längesen nu.

Min dator dog precis, och jag hade egentligen skrivit en massa redan, men jag fick starta om den iallafall. Jag får nog fan lämna in den, för den funkar inte som den ska.

Det gjorde inte mitt huvud här om dagen heller, funkade som den skulle. Cindy skulle bjuda mig på mat, skulle vara där kl 18. Och jag var redan lite sen, och så snöade det ju. Skulle iallafall tanka, så jag körde bort till Jet macken. Öppnar luckan och lägger locket på taket. Men då funkar inte pumpen helt plötsligt, fast att människor tankade där precis då.
Jaja, fick köra vidare iallafall till coop. Och när jag kommer ner där, inser jag att jag kört med öppen lucka och att locket är borta. Fuckfuckfuckfuckfuckfuck! Fick tankat, messa Cindy att jag blev sen, ehum. Och så fick jag köra tillbaka och försöka leta. Inget på macken, inget i korsningen vid onoff, kör ner mot alla jäkla "vind-någonting" gatorna, och ut på 9o vägen, precis som jag kört innan. Och då slår det mig.. Även om du nu skulle hitta ditt jävla lock här, mitt på 9o vägen, hur ofta stannar man då?! "Jo men vänta, jag ska bara ha mitt tanklock." I kolsvart mörker en snöig kväll. Lycka till ditt dumma fruntimmer! Jisses. Ja jag fick inse mig besegrad, messade bror och frågade vad man gör, körde ner och åt med Cindy och hade trevligt. Och igår fick jag helt enkelt köpa ett nytt. Körde faktiskt vägen runt en sväng igår också, bara för att...

Men jag var duktig igår också, putsade fönsterna och hämtade upp mitt julpynt. Har satt det i bokhyllan i köket, för det är lite tidigt än, men mina stjärnor är uppe, och gardinerna då. Som jag fick åka och byta en, där var ett stort hål i mitten av en av dom. Men jag mitt godtrogna pucko, sparar ju aldrig på kvitton, så det var bara bra att jag kunde byta, annars hade jag fått skylla mig själv.

Nej eftersom hela min dator bestämde sig för att bli kaputt, får jag göra om min julklappsbeställning.
Tur att jag börjar 16 idag, så min dator hinner med vad den ska göra, för snabb är den ju absolut inte!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: