skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Bara för jag kan...

Kategori: Allmänt

Just nu ligger jag i vår stuga på Lalandia :D
Sandra lyckades hitta tv 4 här, så, vi hann inte se idol, men vi får se vem som åker ut.
Det tog tyvärr länge tid än det skulle att ta sig hit. Små folket hade inte packat allt dom skulle, vilket gjorde en viss fördröjning, och så hämtades dom i skolan också. Men vi kom iväg vid 1 tiden, var i danmark vid strax över 2.
Sen började det, BILKÖERNA! Vi satt fast i bilköer i mer än 1 och en halvtimme. Surt, men vad fan. Nu har vi ätit tacos, och imorgon blir det en massa badande :D Vi kom inte fram nu precis alltså, vi var här vid 18 tiden, men som sagt, nästan 2 timmar försvann. Bara för dom dumma danskarna har fått för sig att dom ska bygga om danmark, och sen var det en olycka någonstans på vägen, inget vi såg dock.
Nåja, småfolket har redan hunnit bada en sväng och imorgon är det vår tur. Utebanan, here we come!
Så bara för jag kan, lämnar jag ett fotavtryck, eller åtminstone tangent avtryck från danmark!
Men jag måste erkänna att jag saknar mitt monster där hemma!
Tack Jenny för jag får låna din dator, så jag kan se till att jag vinner Tron :D
Me love you loooooooong time!
(Du ska få en EXTRA fin julklapp!)

--------------------
Jag vann Tron!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: