skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Trapped

Kategori: Allmänt

Cause' of you, I'm lying awake at night but I'm seeing our pictures of you,
as I close my eyes I fade my way into the last of my dream world

It's a place of trust, would you meet me there?
There's no time to spare, come and show me you care,
That you're believing that here we can win!

All of my dreams, are all I see, try not to wake me, can't you see
All of my dreams, are all I wanna see, try not to wake me, try not to wake me!

Jag snorar, har ont i halsen och borde nog lägga mig under täcket känner jag.
Det har varit en full helg. Jobb, jobb och jobb. Jag ska absolut inte klaga, men just nu är det mkt på b-gården.
Fick dock bra besked av Ingrid, att mitt jobb med Ted blir förlängt. Super bra! Då kan jag pissa på arb.förm och a-kassa då dom inte hjälpt mig något ändå. Jag klarar mig! (så låter det nu, men inte om ett par månader) Haha.

Ska både bli skönt och jobbigt att gå upp till 75% i sommar. Vet ju inte alls vad vi får in för vikarier. Så det blir nog att se fram emot en helvetes sommar igen. Vilket tur att jag la in min semester i september då. Det är bra att vara efter klok. Nåja det blir pengar. Hoppas skattepengarna kommer snart, så jag kan åka till ullared och börja spara till en ny bil.

Morgondagens agenda blir att köra runt med far min och fixa en blinkers, till bilen som inte ens är min. Bra bra. Köra älskade mor på e.m så hon kan handla till lillebrors 20 år kalas till helgen. Det blir förmodligen laserdome i helgen. Ska ringa och boka det imorgon, inte glömma, inte glömma!

Nej nu gör det ont i bröstet. Får ta och knarka lite halstabletter och läsa ut flickan som lekte med elden.
Jag måste ju se Gladiator också. Är ju dum i huvudet enligt pappa eftersom jag aldrig sett den, och han gjorde ju sig besväret att köpa den till mig xD
Så jag ska titta på den, men ikväll, blir det nog att somna till avatar. Om jag inte däckar här och nu.

Min näsa rinner.....
Uhuh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: