skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tears don't fall

Kategori: Allmänt

Okej, jag känner mig som en trotsig 5 åring. Meen, idag är det "Bella-berömmer-sig-själv"-dagen.
Dom som känner mig, kommer förmodligen sätta i halsen, eller något. Jag har idag: gjort sås från scrats! Det ni. Pepparrotsås. Och den blev bra. Kanske lite mkt pepparrot, men vem bryr sig. Jag fick en jumbokokbok i julklapp. Och jag har då använt den 2 ggr nu, sen i julas. Inte dåligt, inte dåligt alls, för att vara mig. Och till nr 2: jag har köpt min första blomma. Eller egentligen inte ens det, det var en gåva, men jag tog hem den iallafall. Status på blomman kommer att följas, tills dess död. Vilket kan ske närsom egentligen. Trodde ju verkligen att jag hade ihjäl kaktusen jag fick för några år sen. Men när jag flyttade, så uppstod den hemma hos mamma. Är det ett tecken?

Klagomål.
Gud och alla andra ska veta, att jag absolut, till 100%, verkligen tycker det är superviktigt med ett hälsosamt sexliv. Jag, om ingen annan! (där finns en del som kommer att förstå just den delen, och nej, jag är inget luder). Jag kan visst skämta om det med mina vänner och allt, meeen, jag uppskattar inte när grannarna dela med sig. Inte när man hör det, så gott som varje dag, då jag faktiskt är hemma. Känns som om dom vet att jag är hemma och gör det för att reta mig. Så intressant är det inte att höra gnissel och rassel och allt vad det innebär.


Vet ni, till helgen, blir det min första lediga helg på 5 veckor! Woho! Ska ju jobba ändå, med Ted, men det räknas knappt som jobb. Snarare som en hobby, man får betalt för. Annars är det ju jobb för det mesta nu. Hoppar in så mkt det går, och ska nu försöka spara till en eventuell bil. Och så måste jag till ullared. Har inte varit där på 2 år iallafall.
Jag vet inte vad mina grannar gör, men det låter som om dom hoppar i golvet/taket hela tiden. Den stackars hunden gnyr och skäller hela tiden nu förtiden.
Varför är det alltid så, att man har värsta scenariot i huvudet, vad man ska skriva eller liknande, men när det väl är dags, så står allt still?
Troll ligger och fiser här sidan om mig. Hoppas han kan hållas sig borta från blomman. Nåja, den står ju högst upp i bokhyllan nu. Är så jäkla rädd att han ska bli sjuk igen. Så, då får hellre en gratis blomma dö.

Nej vet ni vad. Nu står det still!
Bye bye kids!

Kommentarer

  • Ann-Charlotte Olsson säger:

    Du kan du!!! Så duktig så! Klart att du kan göra sås, du är ju VÄRLDENS bästa Bella!!

    Ha nu en superskön helg, njut av ledigheten från B-gården. Vi ses i nästa vecka hopas jag. KRAMAR Ann-Charlotte

    2010-05-05 | 23:21:28

Kommentera inlägget här: