skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Skeksis

Kategori: Allmänt


I'd like to take it easy...
I'd like to think I try
I'd like to think forever...
I would not question why!?!
I'd like to say I'm sorry,
I do not know the words
All I can say right now is:
Everything happens when no ones around!!!

Nu sitter jag och njuter av, hör och häpna: Coca cola vanilj!
Åh, det är så gott! Svin dyrt, men ack så gott. Fan 2 33 cl för 22 kronor. Och det tyckte dom på maxi var ett kapp! Jisses. Men vad gör man inte för konsten? :D Man kan ju inte annat än att njuta av denna underbar dryck!
Troll ligger och sover, jag lyssnar på Rammsteins nya (?) skiva. Den kom ju ut i nov, då jag önskade mig den, fick presentkort, men trodde cd&vi var borta, men dom hade bara flyttat. Så idag blev det Rammstein och dvd:n Philadelphia till Bella. Dom som inte sett den än, gör det! Så läskigt bra. Har inte sett den själv på flera år, men minns bilder av den. Tänkte jag skulle kolla den nu, om jag inte lägger mig och läser, för jag såg kl är en del nu. Har läst ut alla Millennium böckerna nu. Bra böcker. Och det retade mig ändå inte så mkt att det skiljer en del från filmerna. Känns mer som om det är en grej var för sig. Böckerna en grej och filmerna en annan. Att det bygger på varandra, men att dom ändå skiljer på det och gör det till något eget. Men jag gillar nog Lisbeth i filmerna mer än i böckerna. Noomi Rapace är så sjukt duktig. (Nu drar film nörden igång!)
Jag har på tok för mkt fritid!

Har ju även beställt inredning till mitt badrum ikväll :D



Enligt min familj är jag sjuk, men jag bara älskar det! Hur häftigt är inte det i badrummet?!?! Vilket förmodligen nu kommer blir det coolaste rummet i min lgh :D
Åh det är så underbart! Kanske lite för dyrt, men det gör inget, inte nu när jag ska göra ändring på mitt liv.

Dagens inköp i övrigt har gått över förväntat. Nog köpte man med sig skit, men inte alls som jag brukar. Och det är ju bra att ha något hemma att kunna bjuda på (speciellt som jag sååå ofta bjuder hem folk) Haha, typ Cindy som brukar vara här. Nja, Nettan också. Men hon har baktanke med att bada alltid.

Nej, jag är ju knappast den första som kommer på detta och absolut inte den sista:
Jag är min egen värsta fiende

Kommentarer

  • hon i halmstad :D säger:

    Hallååååå Bella! Tyckte att det var på tiden att jag kommenterade här :) Jag gillar de coola grejorna till badrummet så mkt att jag nästan kan tänka mig att flytta in där ;) hehe :) Ha det gött vännen, så höres vi snart! (F) Elefantkramar!!!

    2010-05-29 | 16:29:37

Kommentera inlägget här: