skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Riku

Kategori: Allmänt

Mitt snorade har väl blivit något bättre. Men nyser och har mig hela tiden. Men nu är jag ledig i 3 dagar mina vänner. Sen återgår jag till 75% över sommaren. Vet inte om man ska se fram emot det eller ej. Men ja, har ju klagat om det förr, så det får väl vara nog.

Min ipod håller på att fuckar sig. Den påstår att det inte går att återställa den. Min dator är störd, jag kan inte bränna ut musik eller bilder, för den påstår att där inte finns några skivor i enheten. Åh! Trötta mig.
Troll låg på min mage igår, och fick för sig att sticka. Det var bara det att han rev upp, ni vet "klyftan" mellan brösten. Han rev mig där emellan, en bra bit va... Jag kan tänka mig hur det känns att operera brösten, det strammar och drar rätt bra. Pain! Men jag får ju också skylla mig själv som alltid ska kela med tokfan.

Jag har massor jag vill göra, men orkar inte ta tag i någon ände. Johan fyller 20 på lördag, ska hjälpa mamma och fixa med en massa imorgon. Helst av allt, skulle jag bara vilja dra iväg någonstans. Komma bort ett tag.
Åh, idag är en så extremt anti-dag. Ser verkligen inte fram emot denna sommaren.
Jävla surdeg...

Vet egentligen inte vad jag skulle skriva. Finns inte så mkt att säga idag .
Faan, det finns inte ens något att titta på tv:n ikväll. Nåja, jag har ju inte sett gladiator än..
-----------------------------------------------------------------------

Okej, jag vet att jag är en jävla tönt. Men jag hittade just Gizmo :)


Dom har honom på discshop!
Jag kommer föralltid att älska den människa som kommer med honom till mig! (vilket förmodligen kommer bli jag själv)
Förstår ni nu, varför jag gnäller över att man är fattig? Jag lägger alla pengarna på skit!
Men man kan inte annat än att älska honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: