skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Never Ending Story

Kategori: Allmänt

We're part of a story, part of a tale
We're all on this journey
No one is to stay
Where ever it's going
What is the way?
We're part of a story, part of a tale
Sometimes beautiful and sometimes insane
No one remembers how it began.

Livet är så sjukt orättvist ibland. Och nog fan spelade det en ett spratt med jämna mellanrum.
John dog i torsdags. Jävla skit... Pappa ringde, jag låg och sov efter jobb. Orkade inte ringa tillbaka, messade honom och frågade vad det var. Men Nettan hann messa mig innan pappa svarade. Och så fort jag såg att pappa ringt och jag fick Nettans mess, visste jag vad det var, innan jag läst det. Helvete också!

Det är också 11 år sedan Henrik försvann. Till sommaren blir det 6 år sedan Jimmy försvann. Allt i ett ögonblick. Poff!

Borta.

Känns som om folk försvinner eller dör överallt runt omkring en. Men det är väl för man märker det mer nu, när det just hänt. Fan!

Igår var en bra dag annars.
Jag putsade fönster, tvättade, hängde upp nya gardiner, städade och satt barnvakt. Hela dagen gick åt i ett nafs. Dagarna räcker inte längre till. Och ändå är jag väl inte den som uttnytja det till fullo. Läser mkt nu, eller tittar på film. Fick sätta igång elementet här om dagen igen, för det är verkligen svin kallt här inne.
Mitt i allt elände, måste jag ju också påminna mig om allt bra i världen. Troll fyllde ett år igår. Shit. Tänk. Redan ett år, jag har ju snart bott hemifrån i ett år också :D

 

Här är min tolle bara en vecka gammal. Detta var första gången jag såg honom, via mms. Jag visste att det var han som skulle riva mitt hem. Mitt lilla monster.

I eftermiddag ska jag ner och spela biljard med Ted. Är smått nervös. Det är trotts allt Ängelholm vi ska visa oss i. Det går an när man åker någon annanstans. Även om jag inte kommer stöta på någon, så är jag nervös. Kanske därför jag har så konstigt ont i magen...

Jag är faktiskt stolt över hur det blev i lgh efter gårdagens jobb. Tror till och med att Troll gillar det.

Status på blomman: den lever, än så länge. Tror jag kanske har vattnat den lite för mkt nu iställert Mina naglar har jag brutit av till vis del, då dom är extremt mjuka, men har inte bitit på dom.

 

Om jag var på bra humör igår, så har det gått över nu känner jag. Jag tror jag ligger kvar i sängen till jag måste resa på mig sen.

John Cooper

Rest in peace!

<3


 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: