skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Love?

Kategori: Allmänt


LOVE... is a way of feeling
LOVE is a way of feeling less alone
So what's all the fuss about?!?

"FUCK IT"

LOVE: the paradox of needing
OH LOVE,
MAKE WAY FOR BREEDING

GIVE IT TO ME! GIVE IT TO ME!
FUCK YOU AND YOUR TALK OF LOVE!
I know what I stand for; I STAND FOR ME!!!

I'll wait for the night to come
So far, suicide at home
For I'm not the man you know
This love it's about control


Denna dagen har bara sugit pung!
Jag borde inte ha gått upp alls idag, än mindre gått till jobbet. Det är ingen rolig plats för tillfället, mitt jobb. I torsdags kväll blev jag utskäld, för en diskussion som inte ens var min. Och än en gång blev jag utskäld och ombed att dra åt helvete i fredags (jag är redan där).
Idag, ska man vara snäll och hjälpa en dam, hon slår mig, sparkar på mig och försöker bita mig. Nåja, det kan jag leva med (jag har trotts allt levt med mina syskon i mååånga år). Vad jag däremot inte kan acceptera är när jag sitter på huk och ska hjälpa henne på med kläder är att hon drar tag i mitt hår, som sitter i en knut i nacken. Hon drar inte en gång, nejdå. Hon släpper när jag säger till henne. Men nog fan få hon tag i den igen, och nu drar hon verkligen så det känns som om skiten verkligen ska lossna. Jag skriker åt henne att släppa mitt hår (jag kommer inte åt den armen hon håller mitt hår med). Jag skriker än en gång att hon ska släppa innan jag blir riktigt förbannad. Och vad får jag till svar!??! "Bli förbannad då...." Jag blev galen! Lyckades få tag på henne arm, och skrek när hon inte först släppte. Och så svara hon när jag reser mig: "Oj vad arg du blev." Nähä, tror du?!?!?
Slängde handduken och gick därifrån. Jag hade så jävla ont i hårbotten och visste inte om jag skulle skrika eller gråta så arg jag var.

Tur var det Helena jag jobba med... Jag har nog aldrig tappat mitt omdöme som jag gjorde idag. På jobb menar jag, annars får jag frispel alltid, nästan. Linjen på vad dom får göra mot oss, verkar det inte vara någon som bryr sig om, men om jag skulle gjort så mot henne, jag hade åkt ut, och det med besked.

Fan vad man känner sig uppskattad på mitt jobb!!!!!!!!

Inte nog med det, nu kom jag hem och såg att jag fått mejl från discshop, ang mitt duschdrapperi, det har utgått och finns inte att köpa. GAAAAAAAAAH! Jag som skulle älska mitt badrum mer än livet självt. Jag får hem mattan iallafall, så får jag väl göra ett eget drapperi.
Åh, jag blir så ledsen när saker bara ska jävlas med mig.

Asma, jag saknar dig! ♥

Ska väl försöka sova, är ju trots allt en dag i helvetet imorgon med, och ons-tors och lör-sön.
Äsh, fuck it! Jag är på dåligt humör nu...

-----------------------------------------------------

Ann-Charlotte, tusen tack för kommentaren!
Du om någon av mina läsare ver ju precis hur det är :) Känns skönt och veta att du är där!
Men jag har ont i håret (?!) nu!!!

Kommentarer

  • Ann-Charlotte säger:

    Hur mår du vännen? Känns så j**la hopplöst när man bara får en massa skit när man bara vill vara snäll och hjälpa folk så dom blir hela och rena :(

    Var du ute och pratade med Agneta eller Karin? Känns taskigt ifall folk inte bryr sig, man försöker ju göra allt och så blir det bara fel, då vill man ivarje fall ha hjälp av ens chefer eller nåt.

    Känns skönt att det är du och jag på onsdag och sen i helgen!! Tycker jag ivarje fall ;)

    Hoppas kvällen blev lugnare för er sen.

    Vi ses på onsdag. Sköt om dig!!



    Massor av kramar Ann-Ch

    2010-05-31 | 23:26:23

Kommentera inlägget här: