skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

If today was your last day

Kategori: Allmänt

My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned
Leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

If today was your last day,

Tomorrow was too late,
Could you say goodbye to yesterday..
(would you, Would you)
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past?
Donate every dime you have?
(Would you, Would you)
If today was your last day

Ett litet tag kan man hålla sig borta, men sen måste man skriva av sig igen :) Men jag har ju några trogna läsare iallafall, så det är inte helt i onödan. Bara för det står det still? :S
Nej, jag har en läskig grej jag måste skriva. Får rysningar så fort jag tänker på det. Jag tror och har alltid trott på spöken, andar och att allt sånt. Jag har också kunnat få kalla kårar här hemma när katten bara stannar upp och stirrar på samma punkt i 20 minuter, eller när han ligger i sängen och helt plötsligt hoppar upp och ger ifrån sig konstiga ljud. Men vad som hände mig här om dagen, slog allt!
Satt och läste i soffan. Katten låg i min säng och sov, alla apparater var avstängda, tvn och strereon och så. Konsentrerad som jag är, avbryts jag mitt i en mening, när jag har andetag sidan om mig...
Min första tanke: "Det är elementen. Det måste det vara". Meen, jag stängde av det för 2 veckor sedan. Och när lät ditt element som ett andetag senast? Så kom det igen... Och igen..
Jag startade tv:n..

Jag vill tro nu att jag inbillade mig, för det är sjukt läskigt när man tänker på det. Men jag är 100% säker på vad jag hörde. Tre djupa andetag, med visst uppehåll emellan dom, men ändå. Åh, ryser. Katten har varit lite sådär små knäpp sen. Hoppas inte det betyder något :S
Pratade med mamma om det, och hon sa att det även hänt skumma grejer hemma i hennes (nya) lägenhet. Läskigt, läskigt, Läskigt!

Men, det ska ju vara en första gång för allt, eller hur är det? Men vi hoppas att det var första och sista, annars får jag skaffa någon mer sambo än katten för att överleva ;P

Min lillebror undrar om jag funderat på att bli kvinna nu? Berättade att jag odlar naglar. Och han bara: "Jaha, försöker du vara kvinnlig nu?". Ja, sa jag. Nu ska jag bara lära mig att sluta rapa och fisa offentligt. Så, det kan nog blir något av mig också mina vänner.
Avatar är ute, ÅH! Lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove!
Ush, insåg just hur trött jag är. Ögonen hänger och jag somnar förmodligen här snart. Hoppas jag får sova hela natten... Det kanske inte är fel på min sömn, men saker runt det?
Klart stänger jag in katten i badrummet av misstag så han välter allt där är, så är det mitt eget fel. Men jag har kanske sällskap utan att veta om det?

Värt att fundera över!
God kväll kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: