skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Free Fall

Kategori: Allmänt

Mirror mirror,
How far will I go?
Despite the foundation,
I am falling.
Sweet reflection,
Will you save a place for me?

Where am I heading?
Could you grant me a haven?
For what I am punished,
Could I ever repent?

Mother Nature, I’m wide open,
Waiting for you to move me.

Don’t keep it from me!
This is a free fall!
This is a free fall!

I never seem to understand.
The time, the place, and who I am.
Define a way to stay alive,
It’s like I’m living a lie.

Jag tror döden är på väg att hämta mig, så trött är jag ikväll. Förstår det inte egentligen. Har ju inte varit en så jobbig dag. Imorgon blir det däremot full rulle. Jobba först, till 14.oo på bäckgården och sen direkt till Ted, 14.3o, för sen ska vi till danmark en runda. Kolla in mitt andra land liksom..

Gud eller någon annan måste verkligen har något emot mig... Det är en kupp eller ett pådrag efter mig, någon är ute efter mig. Hela bilen var full av fågelbajs när jag kom ner i morse, och då har jag inte ens parkering under ett träd.
Åhh! Och det kostar fan pengar överallt för att bara spola av bilfan. Så nu kör jag runder i en rullande fågelbajs-bil!
Äckligt.

Jag kan inte heller bli annat än trött på mig själv ibland. Ordet självdisiplin borde inte finnas i min vokabulär. "Behöver jag ha hem mer toapapper? Jag har ju bara 5 rullar kvar hemma.?" Ja, då tar vi ett av dom dyrare. Nej men vi lägger tillbaka det igen, för jag har ju 5 rullar hemma. "Behöver jag cola? Jag har bara 1 flaska hemma redan" Ja, då behöver vi en till. "Behöver vi chips? Ja det är ju faktiskt fredag imorgon, och jag måste få ta det lugnt efter en lång dag imorgon". Varför går det alltid så, att det man faktiskt kommer behöva, det lägger man tillbaka, men det jag absolut inte behöver, då tar man. För det är livs avgörande? Skjut mig! Eller ge mig lite självdisiplin iallafall.
Jävla fruntimmer!

Nåja, jag köpte 2 böcker också. Vampyrböcker (woho, vad ovanligt nu förtiden) Alltså inte Twilight-serien, för den har jag ju redan. Jisses. Det är ett år sedan jag började läsa dom nu. Minns att jag läste 1:an, med inte så stort intresse, men när det var slut, då jävlar. Köpte 2:a, 3:a och 4:a på lillebrors födelsedag, och den dagen försvann jag. (Tror det var en fredag) Med undantag för jobb, vätske och foderintag, och ett par toalettbesök och en och annan dusch, så läste jag ut de tre böckerna, på över 1500 sidor, från fredag till tisdag. Det ni!
Ha, snacka om att fastna i något.
Har förmodligen aldrig, och kommer nog aldrig att läsa så mkt på så kort tid igen.


Var ju och spelade biljard i söndags. Uppenbarligen överlevde jag, då jag sitter här. Men det var dom längsta 2 timmarna på länge. Där var ju ingen man "kände", bara vagt bekanta. Men jag kom på mig själv med att andas lite högt vissa gånger. Hoppas ingen märkte det?! :S
Att det ska vara så svårt.


Faan. Nu har jag tappat bort locket till mitt usb-minne.
Troll, var fan är locket!?!?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: