skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Crossing Over

Kategori: Allmänt

Perched alone he sits there broken
An elder man with storm clouds setting in his eyes
He counts the sands of time, remembering days gone by
It's seemed like yesterday before it washed away

Hey don't wait for me there, just find your own way

Hey don't wait for me there, I'll be there soon enough

A widows life ticks out like clock work

A thousand tears she's cried a hundred times before
But now that he is gone, she's ready to move on
It all just fell away, it seems like yesterday

Hey don't wait for me there, just find your own way

Hey don't wait for me there, I'll be there soon enough

I'll be there soon enough


Jag har sett till så alla räkningar dras imorgon. Jag har sparat alla gamla mejl från helgon på datorn. Tänkte jag skulle gå igenom dom någon dag. Borde verkligen gå igenom min filmer också och skriva ner dom. Blir nog lite tajt med tiden nu, när man gått upp till 75% igen. Men det känns bra, jag mår inte bra av att ha för lite att göra. Och det ser kanske ändå ut att bli en okej sommar.
Men jag är frustrerad på min gruppchef.

Jag tar tillbaka det jag skrev innan. Miss från mig. Räknade fel (pinsamt!!!)

Jag måste ringa försäkringsbolaget om min vindruta på bilen. Den sprickan där är, är inte riktigt bra.

Man tycker jag borde ha mer att skriva efter 5 dagar, men jag vet inte.
Jag har inte mkt till liv egentligen. Lillebror fyllde 20 i helgen, stora killen.

Har snart läst ut millennium triologin, snart kommer det nya böcker med posten. Jag ska se om jag kommer iväg till ullared snart.

Min höft mår inte bra. Nu är det inte axlarna och armarna längre, nu är det höften.
Nåja, jag är inte expert på att gnälla för ingenting.
Been there, done that, got the t-shirt.

Jag vet inte riktigt vad jag gör längre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: