skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Both of Me

Kategori: Allmänt

Jag vill inte precis påstå att jag haft ett enkelt liv. Men inte heller att jag haft det sämre än någon annan. Ibland kanske tom bättre. Jag har trasslat till det för mig, liksom andra trasslat till det för mig. Jag har varit med om saker som gjort mig till den jag är, som format mig, liksom min familj.

Alla har sina hemligheter.
Och det jobbiga med det nu, är jag lagrar för mkt av allt skit runt omkring mig. Jag kan inte bara låta det rina av mig. Jag tar åt mig om någon vill mig eller min familj något illa.
Jag vet att detta är kryptiskt, men jag försöker själv reda ut en del. Och som sagt, alla har hemligheter. Och idag blev jag rädd, för mer än mig egen skull. Egentligen inte alls för mig egen skull. Äsh.
Nu flyter jag ut på alldeles för djupt vatten.

Har varit ute och ätit med jobbet ikväll. DYRT! Gott, men dyrt. Nåja förhoppningsvis kommer skattepengarna snart så :P Men nu sitter man och rapar en massa vitlök (naminam Petra :P )
Jobba imorgon bitti, och sen är jag ledig min första helg på 5 veckor! WOHO!!!
Det ni.
Men tänk ändå så fort 5 veckor gått istället. Snart är jag 50. Gammal och ranglig!

Nej.
Tack Ann-Charlotte för den söta kommentaren, men jag är långt ifrån världens bästa Bella..

Nej.
Sängen kallar, den är fan svinkallt här inne nu. Under 18 grader säger min termostat.
Jisses.

God natt kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: