skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Vaccum

Kategori: Allmänt

Lie, rape, steal and murder, smile, applaud, love, hail.

Listen in silence, hear her voice
How far are we ready to take this?
Listen in silence, hear her voice
Before it all crumbles

Jag gjorde av med på tok för mkt pengar igår. Men samtidigt så, som min lillasyster sa, "Vad skulle du annars lägga pengarna på?" Hon känner mig, alldeles för väl ibland :)
Blev lite tröjor, underkläder och ett par skor. Sånt man alltid behöver. Några filmer och tv-spel också.
Men det var en jobbig runda. Var alldeles kallsvettig efter bara någon timme. Kändes som om alla stirrad, vadå paranoid?
Man gör sig mkt besvär, för något som inte borde vara så jobbigt.
Men så var jag i helsingborg idag, i jobb. Och då är det precis som om det går bra, för man går in i en annan roll "än sig själv". Ted gav mig tom komplimangen att det var bra att ha med mig, för han fattade lättare beslut när jag var med. Haha, tänk om det kunde vara lika enkelt när det gäller mig själv. Det är något jag har svårt med. Att fatta beslut. Eller egentligen inte, men vägen dit, tills jag får det gjort, det är det jobbiga.

Men jag var ändå stolt över mig själv igår, köpte inte med mig något skit hem, med skit innebär det chips eller liknande. Köpte hem nutrillett, tänkte ta det dom dagarna jag bara är hemma och inte äter så mkt. Så kan det kanske hjälpa lite, och nu när våren är på ingång, så tänkte jag plugga in ipoden och gå ut och gå. Har inte insett det innan, men här är väldigt fint att gå runt i mina kvarter :) Kanske inte just här, men ja.
Klockan ska fram en timme sen, inte glömma. Tur att jag inte ska jobba imorgon. Blev inte mkt sömn inatt.
Kan säga att det knarrar ganska bra i taket, pga någon nattliga aktiviteter :S
Nog för man vet att folk gör vad dom gör, men det är rätt läskigt när man har det sådär, precis ovanför sig.

Bror ska försöka fixa min bil i veckan, så jag får tillbaka min racerbil igen :)
Snart påsk och grejer. Shit. Hinner inte med.
Jag har egentligen all tid i världen, men ändå inte, för den tiden man har över, ska man hinna klämma in så mkt på. Måste träffa Asma snart också. Det var så längesen nu. Borde nog ringa Jenny med, har inte pratat med henne på länge. Mkt som borde, men jag är seg på att ta tag i...

Bara för att, tänkte jag komma med fem sanningar om mig själv..
(inte för det har med något att göra, men satt och tänkte för mig själv innan)

1. Jag skriver fortfarande dagbok, men det är väl med månadsbok i mitt fall.

2. Jag är äckligt dålig på att höra av mig, och har varit det större delen av mitt liv, tyvärr.

3. Jag har väldigt svårt att låta andra komma mig in på livet, om man inte redan känner mig. Ärlighet är otroligt viktigt för mig.

4. Jag tror, att blir jag en vän, så finns jag kvar hela livet, men att jag kan göra dig jävligt besviken på vägen..


5. Jag pratar väldigt mkt med mig själv, för då får man inga dumma svar :D


Fan Salem Al Fakirs skiva är riktigt bra.
Och gitarrsolot i In Flames Vaccum är så äckligt bra! Texten också!
Nej, tillbaka till tv-spelet :D

Kiss kiss, bang bang!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: