skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Stranger than Fiction

Kategori: Allmänt

Snart ännu en dag till ända, eller vad man nu säger :)
Humöret är lite bättre nu.
Insåg att jag fick mer i lön än jag trodde, så det alltid något.

Pappa och Matte kom hem i förgår, så jag fick en fint armband.
Och pappa har lovat att han ska betala servon på bilen och att jag får ha hans under tiden han inte är hemma. Nåja, tills golfen mår bra igen iallafall. Man blir ju så läskigt slö av sig när man skaffar körkort och bil. Latheten själv.
Men det är ju upp till mig att ta tag i det så, men allt inom sin tid.

Vet inte om folk tror mkt på ödet, och inte egentligen om jag ens tror mkt på det, men jag tror ändå att något är planerat för oss, så det ska bli spännande att se vad livet har i behåll för en.

Nog nog, var ju på Jennys 20 års fest i lördags. Snacka om galet roligt :)
Om inte min lillebror gifter sig med Jenny, så kommer jag göra det. Helt otrolig släkt. Så trevlig, och så jäkla social.
Som sagt, om inte Johan gifter sig med Jenny, så gör jag det :)

Det händer inte så mkt annat annars.
Försöker jobba så mkt jag kan, men det är inte alltid så lätt. Mina armar värker och inatt fick jag även ont i sidan. Kommer bli ett sånt fall som endast tycker synd om sig själv och har ont överallt.. Eheh, tar igen för allt :D
Träffade Cindy igår, alltid lika roligt. Älskade kusin!
Imorgon blir det kanske väla och ikea med mamma, pappa och Nettan. Får se vad som händer. Måste köpa hem nya gardinstänger och gardiner.

Troll mår bra, växer och får sina frispel när han känner för det.
Grannarna.. Ja, där händer det grejer. Den ena håller på att bli vräkt när det är den andra som för väsen. Nej, sånt är inte okej, ska se vad som händer härnäst. Annars får man ju säga ifrån (ska komma från den konflikträdda lilla Bella)

Nej, ville egentligen bara skriva av mig lite. Lyssnar på Five Finger Death Punch. Mina små raringar!


Is this what you wanted to be
Alone standing by yourself
Is this all you wanted to be
Or was that a cry for help
By yourself, by yourself, by yourself

Is this what you wanted to be

Alone standing by yourself
Is this all you wanted to be
Or was that a cry for help!

It's stranger than fiction

How you've decayed
It must be so lonely
Lost within your ways



Glöm inte ställa om klockorna i helgen, kids!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: