skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Remember me

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen.
Vaknade vid 6 tiden, men har sovit några minuter hit och dit.
Är alldeles darrig och det gör ont i min axel när jag andas, ehum okej..
Snuvig blev jag också igår visst.

Har vaknat flera gånger inatt, drömt en massa om varulvar och vampyrer.

Förmodligen för mamma och jag var och såg Remember me (?) igår.
Haha, Robert Pattinson, är lätt, en av världen bästa skådespelare.
Är fortfarande helt tagen av filmen.
Den var absolut inte vad jag förväntade mig, utan mkt mkt mer.
Helt vannsinigt bra och helt oväntad.
För min del lär den lätt bli en av årets bästa filmer.
Slutet är helt jävla, äckligt otroligt och otippat.

Men nog om det.
Ha, mitt största intresse så det lär väl bli svårt att undvika här kan jag säga.

Salem gick aldrig vidare igår, synd. Men som vanligt så funkar inte grejerna när man ska rösta, så skiter lägger ner. Men Anna gick vidare, så det var bra.
Hade nog hellre sett Salem dock.
Men va fan, man kan inte få allt här i livet.

Imorgon är det arb.förm. som kallar, verkligen inget man ser fram emot.
Men har ju blivit "lovad" att få gå upp till 75 % i sommar, så vi får se vad som händer.
Just nu är jag så omotiverad med att söka nytt jobb, och samtidigt vill jag inte stanna på bäckagården hela mitt liv.
Osäkerhet.
Det är allt det hänger på, och att jag bara få tummen ur röven och ta tag i mitt liv.
Men varför stressa?
(men filmen igår fick en verkligen att fundera över val i livet och liknande)

Nej, mitt huvud bultar.
Tror jag ska ta mig ett bad och se vad som händer, jobba i e.m.


Gaah, jag känner mig så frustrerad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: