skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Galna grannar

Kategori: Allmänt

Inte nog med att jag aldrig får sova ut pga min armar, som ständigt får för sig att värka hur jag än rör mig, ligger eller bara tänker på att röra mig.
Dom har fler talet gånger dammsugat och spelat musik till sent på kvällarna.
(det är sjukt lyhört i dessa lgh, man kan höra bara dom pratar lite högre ibland)
Men imorse började dom dammsuga kvart över sju :S

Okej att jag ändå brukar vakna, men det suger att behöva vakna av att höra deras jäkla dammsugare... igen.
Dom dammsuger nu igen, tror det är 4 gången denna morgonen bara..
Antingen så lider dom av någon manisk grej, som gör att dom måste, eller också har dom jävligt skitigt.

Vilket får mig till att tänka hur, hur skitigt jag egentligen har det :P
Jo jag ska städa idag.
Men har haft huvudvärk fram till nu, så nu ska jag göra det, när jag är färdig här... Jaja.


Var på arbetsförmedligen igår.
Känns ju också som en jävla dubbel moral att man ska behöva söka jobb, när jag redan har en fast tjänst.
Behöver stämpla upp då jag gått ner i tjänst.
Så ska man ändå söka andra, och så sitter man här hemma och betalar in multum till facket varje månad.
Fan vad sånt gör mig frustrerad.
Men går ju upp lite i sommar igen, så får vi se vad det blir av det sen.
Kanske skulle det vara bra med ett nytt jobb, men ändå är jag så jävla rädd för förändring.
Vilket är så olikt mig.
Men jag har blivit som en gammal kärring :D Yaay!

Nej, städa, tvätta och ikväll är det Desperate Housewives igen :D

Lillasyster (om du nu läser), jag beställde din födelsedagspresent igår :D

Hoppas bara den hinner komma, och att New Moon kommer på fredag i lådan.
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: