skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Dubbel moral?

Kategori: Allmänt

Okej, 3:e gången gillt.
Jag har varit fram och tillbaka med om jag skulle starta en blogg eller ej.
Har ju totalt bojkottat facebook (det gör jag än) och blogg.
Meeeen, jag faller lätt för grupptrycket :D

Så, nu sitter jag här alltså.
Vilket tidsfördriv.
Att dividera med sig själv om man ska börja blogga eller ej.
Tss.

Ja jag säger inte att det kommer bli varken intressant eller rolig läsning, men det kan ge mig en "upp-peppning"
Så, read or weap, liksom.


Vet ni, idag kom första trailern för Eclipse, jag ryser så det gör ont i hårsäckarna.
Detta kommer bli så jäkla bra!
Har en hel del att se fram emot under den närmaste tiden.

Nog om mig, for now.
Ska bli spännande och se om någon läser.
Inte som om jag kommer bli blondinbella (ehum, ha...ha?)

Bye kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: