skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Bad Horsie

Kategori: Allmänt

Attans, nu gjorde jag bort mig igen igår.
Dagen gick inte alls som planerat.

Köpte en massa skit igår, fast att jag mådde piss, och egentligen bara borde legat nerbäddat, så körde jag iallafall och köpte skit. Det är precis som om, bara för att jag har pengar så måste jag göra av med dom. Sjukt. Och det värsta är att det oftast inte är på något vettigt heller.
Men så efter mitt utfall av sockerbegär, ville jag inte åka hem. Klockan var strax efter halv åtta. Jag insåg att jag hade tankat min brors bil för mkt. Iallafall för mkt för mig, eftersom jag bara skulle ha bilen i 2 dagar, så jag körde ner en runda till klitterhus och gick ner till bryggan och tittade lite. Solen tittade fram borta vid kullen och jag hade glass som låg och smälte i den varma bilen. Men jag var ändå inte nöjd. Så tänkte jag, vad gör jag?
Jag körde till andra sidan stan och gick av i sibirien och gick ner till stranden där också.
Är jag helt ute och cyklar, eller var det inte där man var när man var liten och kolla, för det tydligen var någon som sett ett ufo där? Kan ju också var jag som fått det för mig, för nu var där bara skyltar om fågelreservat.
Klockan hann iallafall bli halv nio innan jag kom hem, satte igång Inglorious Basterds, och somnade lagom till slutet. Så när jag väl orkade resa mig ur soffan, trillade jag i säng, och sov, märk väl SOV, en hel natt, för första gången på veckor, fick jag sova en hel natt!

Så nu är jag lagom utvilad. Men det var ju säkert också för jag mådde skit igår kväll. Förkyldning eller något. Men tung i huvudet och sådär lagom skakig som man kan bli.


Så tänkte jag slänger upp en bild, på ängelholms vackra strand.
Man blir ju ändå en aning nostalgisk när man är där nere. Har hittat på så mkt där. Gick förbi nyhemskolan när jag skulle hem till min bror här om dagen också. Och jag kan inte låta bli att le när jag tänker på den tiden. Även om man bara var 14 år, så har jag aldrig mått så bra som jag gjorde då. Men naiv som man var då, så skulle man ju ta livet av sig bara för man hade fel hårfärg.
Men jag lärde mig så mkt nytt, fick så många vänner och hade roligare än någonsin under mina 3 år där. Så om jag skulle dö snart, vill jag tillbaka till den tiden :)

Påsk snart. Jisses.
Ska boka in lite nya tider med Ted, ta reda på när jag går upp till 75% i sommar.
Fick ju hem skattebesked igår, 17.500 tillbaka, man tackar ja :D
Nu kan jag kanske äntligen börja bygga upp ett sparkonto. Nej, spela lite tv-spel innan man ska iväg och jobba kl 16 :S
Men jag jobbar med Helena ikväll, så det kan ju bara bli bra :D

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: