skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The Sound of Horror

Kategori: Allmänt

Det är visst inte mer än 2 dagar sedan jag skrev, men det känns längre. Har haft en del att göra dessa dagarna.
Det känns att man gått upp i tjänst igen, jag har något att göra!!

Imorgon är det 5 år sedan jag tog studenten. Jisses, jag håller på att bli gammal. Inte för att jag egentligen har någon ålders noja, jag bara slutade bry mig den dagen jag fyllde 16. Sen att mina födelsedagar varit bra, det förnekar jag inte, men jag har inte brytt mig. Satt på apotecket innan. Där är majoriteten alltid över 70 år när man är där. Och på ett sätt avundas jag dom. Dom har levt, lärt och gjort allt det jag (förhoppningsvis) kommer att göra, och ändå vill jag inte alls bli så.
Jag har sagt 2 saker, mest till mig själv, men iallafall, sedan jag var yngre.
  1. Jag ska aldrig gifta mig. Inte så att mina föräldrar påverkat mig för dom är skilda, jag bara vill inte. Jag är inte "hemmafru" typen och har svårt och se mig själv som gift.
  2. Jag kommer inte leva längre än till 50. Jag har haft den känslan länge, att jag inte kommer bli så gammal.
Okej, skumt samtalsämne kanske, men jag tänkte en hel del på det när jag satt på apotecket. Jag vill inte bli, som många av damerna jag har på jobb, sura, martyrer och rent av ego. Jag vill kunna lämna med flaggan i topp, så att säga.
Klart att man gjort inverkan på folk och man kommer alltid bli ihåg kommen av dom som känner och tycker om en, men.. Nåja, det är bara en känsla jag drar på.

Fick mina skattepengar igår :D Happy happy!
Så det blir ullared på ons nästa vecka är det tänkt. Och så ska jag köpa en ny cykel, Ullrik får gå hädan nu. Han har gjort sitt.
Sen är det studenter på fredag. 3:e året på rad, nästa år är det lillasyster och sen tar det väl ett tag igen. Ja, Pauline är väl näst tror jag.

Sitter för övrigt och jag kåthetsrysningar längst ryggen. Snart dags för Eclipse! Ohh. Jag som en inte ens tyckte Robert Pattinson var snygg från början. Nu är det rena giftet!!

Nej, om man skulle glo en film.
Det står mellan Signs eller Bram Stoker´s Dracula.

Alla dessa frågor och svar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: