skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Shine your light

Kategori: Allmänt

Shine your light down on me
Lift me up so i can see
Shine your light when you're gone
Give me the strength
To carry on, carry on


Något av det bästa med att bo själv, är att man kan böla hur mkt man vill till sorgliga filmer.
Kollade Ladder 49 igår, och jag bölar som en gris varenda gång. Det är som att sätta på en kran, det bara kommer. Kollade (äntligen) Philadelphia idag, och än en gång så sätter kranen igång. Det är verkligen filmer alla borde se.
Musiken är också läskigt bra, inte alls vad jag brukar lyssna på annars, men det får en att känna att man, har någonting. Om ni förstår.

Jag slänger snart in min katt i nästa vecka. Han har fått sinne och flyger runt i lägenheter, och jag blir förbannad och väcker förmodligen alla grannar när jag skriker som jag gör. Men man blir fan galen. Min katt blev då inte lugn bara för man tog hans bollar, han blev snarare värre, eller det vet jag ju inte.. Jaja.

Nu har Matte plockat ut stereon ur bilen, så nu kommer jag ha ännu mer tid över att prata med mig själv, som om det behövs... Jag vill ha en ny bil. Matte har köpt en nu, en audin s4. Jag är lite små kåt på audi nu känner jag. Har velat ha en a3:a länge, men nu är jag verkligen sugen. Får försöka spara nu. Köra med golfen så länge det går, köpa en ny cykel som jag får ha när bilen ger upp.

Nej, jag hade inte mkt att säga ikväll. Nu ska jag (som miljoner andra, smått besatta flickor) sitta uppe hur länge som helst för att se MTV Movie Awards. Men jag däckar väl snart. Har varit ute på många äventyr idag.

God natt kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: