skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Razor Flowers

Kategori: Allmänt

You should know better, and so should I
That rapid tongue brings out my Evil Eye

So, here we are now, it's like a curse
I see you shaking, hyper ventilating
A blow without a warning
This can't get any worse

You must remember to forget you ever knew me
You must remember to forget I was ever by your side
Remember to forget you ever got the razor flowers


Som vanligt har det inte varit min dag, eller jo, denna var bra från början. Meen, så kom eftermiddagen. Skulle till sjukhuset, lämna cellprover. Bilen jävlen (kör med pappa audin igen, Matte ville ha sina fäljar, som sitter på min golf, så vi fick byta igår kväll), när jag skulle lägga parkeringslappen, gick det inte att låsa upp bilen... Vadå panik?! Jag var redan lite sen, och blev ännu mer förbannad för det. Så där stod jag och skrek, medans gamla tanter och gubbar gick förbi. Jag fick alltså öppna bagageluckan och krypa in där, fälla ner baksättet och krypa fram och lägga lappen och ut igen... Huh.. Och en sak jag hatar är när människor försöker förklara eller få mig att göra som dom vill, för dom tycker det är bättre. "Det är ju inte precis lönt att du har p-spruta om du inte har någon partner". Nähä, och vem fan är du att tala om det för mig? Du är dessutom MAN, och har aldrig levt med mensvärk i hela ditt liv. Jag kräktes, grät, och hade så ont att inte ens citodon hjälpte. (då jag fortfarande hade mens) Nej, okej, han hade kanske bra argument för det. Att skelettet kalkas ur lite för varje gång. Men än sen?! Jag är den enda i min familj som inte brutit något, kanske är på tiden att jag gör det nu?! ;)

Nåja, det gick fort där, så ut i värmen igen. Samma sak med bilen, kunde inte öppna förar eller passagerar dörren. Så jag fick krypa in genom bagageluckan igen, dra igen den, medans folk stirrande gick förbi (och jag satt och muttrade för mig själv där bak i bilen), krypa fram och sätta mig i förarstolen, efter många om och med. Messade broren och sa vilken skit bil det var. Och han in sin tur blir förbannad på mig, för jag är så jävla inkompetent med allt som har med bilar att göra. Alltså samma vers igen, när jag kommer hem. Jag fick dock denna gång, hoppas ut genom den ner rullade rutan, öppna bagageluckan, krypa in i bilen, rulla upp rutan och krypa ut samma väg som jag kom in. Fattar ni, på allvar, vilken jävla runda det var?!?!? Och precis som om bilen reagerade för att Matte blev förbannad, så gick det att få upp låset igen. EFTER ATT JAG KRUPIT IN OCH UR DEN JÄVLA BILEN!

Har hämtat min fina "blodmatta" till badrummet. Blev inte drapperi dock. Får väl köpa ett svart, eller också ett vitt och göra det själv.
Så nu sitter jag här och funderar över allt och inget. Skulle städat, men den jävla rundan tog död på mig.

Jag tror (märk tror), att jag hörde någon sucka här inne igår. Inte vad det jag, och inte katten. Men samtidigt, som mamma sa, om någon är här, så brukar katter reagera. Han gjorde inte det då, men när jag skulle lägga mig, var han jätte konstig. Jamade och åmade sig. Var jätte knäpp. Nej, jag nojar nog upp mig själv också. Men man kan inte låta bli att bli jävligt rädd ändå. Huuuh! (säger hon som tycker det är normalt att blodiga mattor och duschdrapperi)

Vet ni, jag har bott i min lgh i ett år nu. Igår, för ett år sen flyttade jag. Ha, det ni. Ingen dålig prestation för att vara jag. Men det har ju också nästan inneburit en dammsugare för 37.000 (42000), en del skumma grannar och lite till.

Kom på att jag inte ätit något sen frukost. Men det går ju inte i denna värmen.
Äckligt är det. Nej, nu ska jag... Ja, läsa, eller något!

Take care kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: