skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Delight and Angers

Kategori: Allmänt

Please heal me, I can't sleep
Thought I was unbreakable, but this is killing me
Call me, everything, make me feel unbreakable,
Lie and set me free


Bara för det var så längesen man gjorde sånt här, så måste jag göra det nu :D
Haha, kommer ihåg tiden i skolan, då fyllde man jämt i listor och frågor, bara för att fördriva tiden.
Och eftersom jag håller på att bli idiot på min dator, som VÄGRAR bränna ut musik till mig, så kände jag för lite Q&A!
Enjoy!

 

DAGENS KLÄDSEL: Svart linne, och mysbyxor

DAGENS FRISYR: Min vanliga oborstade knut i nacken

DAGENS SMINK: Smink och jag går inte riktigt ihop. Och varför slösa när man ändå bara är hemma

DAGENS HÄNDELSE: Läste ut Eclipse och började på Bree Tanners andra liv

DAGENS KOMPLIMANG: Duktig Bella (jag själv när jag var klar med tvätten)

DAGENS LÅT: Delight and Angers - In Flames

DAGENS VILL HA: En snäll katt?

DAGENS SJUKA: Ont i magen och mina höfter bråkar med mig

DAGENS PLANER: Känns som om det är lite sent nu va. Men jag har tvättat, lyssnar på musik och läst.

DAGENS SAKNAD: Kramar

DAGENS SKADA: Ingen idag faktiskt.

DAGENS DUMMASTE: Min idiot dator och dumma katt

DAGENS TRÅKIGASTE: Tvätten?

DAGENS DROG: In Flames!!!!

DAGENS ÅTERSEENDE: Min spegelbild?

DAGENS FAVORIT: Att jag fick se filmen Fivel och bli 5 år gammal igen

DAGENS FINASTE: Förmodligen inte men ändå, mitt hår. Absolut mitt hår.

DAGENS KÖP: Inga inköp, men betalde mina dvd:er som kommit med posten idag.

DAGENS GODIS: Glassbåt :D

DAGENS HUMÖR: Sur och irriterad och ikväll vrångkodd för jag har ont

DAGENS KÄRLEK: Lillasyster!

DAGENS LYCKA: MUSIK!!!

 

FAVORIT..

Färg: Svart

Plats: Sängen tror jag, och badkaret

Fordon: Måste man fråga?! Volvo c30 eller Audi a3:a för tillfället

Film: Jisses. Det går inte. Har så många favoriter. (har ju en samling på ca 300 filmer)

Djur: Hundar och katter

Serie: Desperate Housewives, True Blood.

Skor: Skateskor


BRUKAR DU..

Titta på dig själv i spegeln: Jo det behövs ju när man ska försöka reda ut fågelboet på huvudet.

Gnälla: ALLTID!!!

Skrika: Varje dag

Sova: Jo, minst varje natt

Drömma mardrömmar: Inte nu på ett tag. Det kommer i perioder.

Hata folk: Hat är ett stort ord. Nej men jag irriterar mig på många

Lita på folk: Inte nu förtiden.

 

NÄR..

Åt du senast: Vid 13.oo tiden. (igår då ja, blir det ju nu)

Läste du en bok senast: Idag, Ljudet av ditt hjärta och Bree Tanners andra liv

Var du på konsert senast: Åh, det minns jag inte...

Köpte du något senast: På internet ikväll betalade jag min dvd:er

Kysste du någon senast: Nästa fråga

Svor du senast: Är det en kuggfråga?

Sjöng du senast: Idag, när jag höll på med tvätten

 

VEM..

Saknar du: Mormor och morfar

Rörde dig sist: Helena, som gav mig en kram innan jag gick hem igår

Betyder mest i din familj: Vilken taskig fråga, men okej, mamma då.

Gjorde dig riktigt glad senast: Ted, när vi var i hbg i torsdags. Även om man mest mobbade mig, så hade jag en bra dag.


HAR DU..

För många vänner: Nej, inte precis

Tvångstankar: Ja.

Någon annan psykisk sjukdom: Nej?

Färgat håret: Jo, men inte mer nu. Allergisk

Brutit några ben: Nej jag är den enda i familjen som inte gjort det... än.

Några piercings: Läppen, tungan och bröstvårtorna

Gjort bort dig rejält: Jo, det händer ju lite då och då

Bra självförtroende: Neeeej

Kysst någon: Jo

Haft sex: Jo

Blivit sviken: Jo

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, inte idag

Varit kär: Jo

Blivit kär i någon på nätet: Ja. Det är lika vanligt som skiljsmässor nu har jag förstått

Dumpat någon: Ja

Blivit dumpad: Ja

Velat vara otrogen: Aldrig

Varit otrogen: Aldrig


ÄR DU..

Förstående: Försöker vara det

Osäker: Ibland, beror på vad det gäller

Intressant: Inte det minsta

Smart: Knappast mensa smart, men så jag duger iallafall :P

Barnslig: Det är något jag alltid kommer att vara. Man ska behålla barnasinnet så länge man kan

Rolig: Inte nödvändigtvis.

Pratglad: I rätt sällskap, ja

Blyg: En aning folkskygg

Sentimental: Ja

Lätt uttråkad: Nej men jag tråkar nog ut folk lätt (som nu tex!!)

 

Arg: Ofta

Ledsen: Ibland

Glad: Försöker

Pålitlig: Det tycker jag

Filosofisk: Nej, snarare drömmare

Positiv: Inte så ofta kanske

Lätt att förföra: Prova? Nej, jag vet inte.

Bra på att ge komplimanger: Nej inte särskilt

Bra på att få komplimanger: Nej, jag lyssnar inte på sånt :P

 

VÄLJ

Katt eller hund: Katt

Vit eller svart: Svart

Varmt eller kallt: Kallt

Vatten eller land: Vatten

Sex eller kyssar: Kyssar

Telefon eller internet: Telefon

Musik eller tystnad: Musik

Bok eller film:  Både och..

Leva eller dö: Leva

Tjejer eller killar: Killar är lättare men tjejer är roligare

 

Och till sist tänkte jag dela med mig av 5 sanningar om mig själv.

  1. Jag gråter till tecknade filmer.
  2. Jag skriver fortfarande dagbok. Inte så ofta. Jag tycker det är roligt att skriva ner viktiga händelser
  3. Jag är inte rädd för döden.
  4. Jag blir paranoid varje gång någon vill låna film av mig. Jag är överdrivet överbeskyddande av mina filmer.
  5. Jag är en riktig Twilight-nörd :D And I'm proud of it!!!

Så nu vet ni, inte allt men mkt. Så behöver vi inte ta det sen. Och jag fick underhålla mig själv ett tag. Shit vad jag är lätt road! (eller också har jag för mkt fritid)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: