skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Decode

Kategori: Allmänt

How did we get here?
When I used to know you so well
How did we get here?
Well, I think I know

Blomman är död.


Jag fick slänga den idag när jag städade. Den dog nog för jag först gav den för mkt vatten och sen för lite. Tur att det inte är katten liksom. Haha. Nej han säger ifrån om jag har glömt något.

Man märker att tiden går fort förbi en, när det är dags att tvätta igen..
En vecka går ju fort. Läskigt.

Ullared gick bra i onsdags. Var inte så mkt folk och jag gjorde (enligt mig själv) bra inköp. Sånt som jag behövde och kommer ha nytta av.
Höll på att aldrig komma hem. Min bil är ju som den är. Och jag har precis köpt en stereo till den, så det känns bra. Nåja, det funkar idag, eller kanske ska säga för tillfället, sen får vi se hur det blir. Iallafall, bilen startade inte när vi hade packat den, ätit och bara ville åka hem. (tändningslåset eller startmotorn) Ringde min bror, som alltid annars. Och han blir förbannad. Och det förståligt. Vad fan kan han göra när han jobbar i hbg och vi står i ullared? Jaja, vi skulle putta igång bilen. Lättare sagt än gjort.
Mamma och Nettan puttade på iallafall, ingenting hände. Och det är nu jag blir förbannad (nej jag var det redan innan, men nu av en anledning) Vi försöker putta igång en bil, på gekås parkering, inte ens svensk käft gör någon ansats att hjälpa till. Då kommer en utländsk kille och säger att han ska hjälpa oss. Så hämtar han ytterligare 3 kompisar, som alla står och drar och kollar och försöker komma på vad det är för fel. Jag uppfattar egentligen aldrig vad felet är, men dom puttar igång den, och jag blir så sjukt glad att jag hoppar upp i famnen på dom!!
Det är ju inte precis som man kunnat ta bussen hem...

Vad fan är det med svenskar? Vi borde verkligen dra ut pinnen vi har i röven och bli lite mer hjälpsamma. Det var inte en fråga om vem som gjorde vad eller inte. Men en hel parkering full av folk, och INGEN förutom dessa män ville/kunde/brydde sig om att hjälpa oss.

Så kyss mitt nytt tvättade.....! Idioter..

Nej.

Jag fick hem ett besked med posten idag. Brevet var lite väl tjock för att betyda något bra.
(vill inte verka kryptisk nu, men tids nog kommer det förmodligen fram)
Jag vet inte riktigt hur jag ska känna. För tillfället mår jag illa, men det kan också ha med att göra att jag inte ätit sen kl 14.oo.
Jag har nog inte riktigt fattat vad brevet innebar, men när jag gör det, kommer det nog som en smäll..
Jag har haft konstigt ont i magen ett tag nu..

Nej, det som händer, det händer antar jag.


Det är inte precis som man kan skratta ödet i ansiktet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: